• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
9

افتتاح سیستم یکپارچه تامین خودرو

  • کد خبر : 24204
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
افتتاح سیستم یکپارچه تامین خودرو

به گزارش اخبار اقتصادی، با توجه به روند افزایشی تولید خودرو در سال جاری و عدم تمایل برخی متقاضیان به تکمیل پرداخت علی رغم تماس های صورت گرفته توسط خودروسازان و ظرفیت های خالی موجود برخی شرکت های خودروسازی در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودرو شورای رقابت و به منظور تسهیل شرایط برای متقاضیانی که در سامانه ثبت نام کرده و دارای پروفایل کاربری هستند، ظرفیت های خالی خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه ارائه می شود.

بر اساس اطلاعیه شماره 4 سامانه یکپارچه عرضه خودرو به آدرس https://esalecar.ir/، در این مرحله با توجه به اعلام شرکت ها و مدیران خودروساز کرمان موتور مبنی بر امکان فروش فوق العاده محصولات خود با حداکثر تحویل سه ماهه، فقط متقاضیانی که شرایط زیر را داشته باشند می توانند در سامانه ثبت نام کنند.

1- برای کلیه متقاضیان محصولات شرکت های مذکور که تاریخ تحویل آنها در فصول بعدی یا 1403 مشخص شده است، امکان انتقال خودروی محصولات همان شرکت و سپس تکمیل وجه از طریق مراحل زیر وجود دارد. .

2- متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه نوبت دهی خودرو تعیین نشده اند نیز امکان انتخاب کلیه محصولات دو شرکت مذکور را خواهند داشت. بدیهی است ظرفیت قابل ارائه به این افراد از محل عدم تکمیل ظرفیت پس از تعیین تکلیف به متقاضیان بند 1 خواهد بود.

– دوره نقل و انتقال و یا انتخاب وسیله نقلیه از ساعت 20:00 روز پایانی 6.6.1402 آغاز شده و تا ساعت 20:00 روز پنجشنبه 06.09.1402 ادامه دارد.

– کلیه افرادی که برای آنها دعوتنامه صادر شده و یا خودرو خریداری کرده اند مشمول این طرح نمی شوند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=24204

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.