• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

اعزام 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا به گمرک شهید بهنار

  • کد خبر : 23372
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
اعزام 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا به گمرک شهید بهنار

به گزارش اخبار اقتصادی، مهدی اسلام پناه – رئیس جمهور سازمان ملی استاندارد ایران – امروز با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان از خودروهای وارداتی در بنادر هرمزگان بازدید کرد. یک محموله از این خودروها شامل 4 نوع خودروی هیوندای از جمله النترا و توسان است که به دلیل برخی موارد استاندارد هنوز اعلام نشده است و با دستور رئیس سازمان استاندارد به زودی این خودروها اعلام و مجاز خواهند شد. گمرک.

وی در بازدید از بندر شهید باهنر هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تسریع در واردات خودرو، امکان تخلیه خودروهای بیشتری در بنادر استان فراهم می شود و مناطق بندری نیز خالی از سکنه می شود تا بتوانند. واردات انواع دیگر کالاها یا خودرو.

اسلامنه با بیان اینکه امروز 1000 دستگاه خودروی النترا تصویب می شود و به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور کمک می کند، گفت: مجوز این خودروها می تواند در تنظیم بازار خودرو کشور نقش داشته باشد.

وی ادامه داد: این محموله قبلاً اظهار نشده بود، از صاحب کالا تقاضای این کار را داریم و کارشناسان استاندارد نیز در محل حضور دارند تا تنظیمات لازم برای اعزام را انجام دهند.

رئیس سازمان ملی استاندارد خاطرنشان کرد: هر جا که احساس شود مانعی برای واردات وجود دارد برای رفع مشکل و تسهیل امور حضور خواهیم داشت و شرایط را به گونه ای تنظیم می کنیم که گشایش ویژه ای ایجاد شود. ایجاد شده.

نماینده شرکت کرمان موتور با اشاره به اینکه بیش از 900 دستگاه خودروی هیوندای این شرکت در بندر شهید باهنر تخلیه شد، از دستور رئیس سازمان ملی استاندارد برای رفع مشکل واردات این خودروها خبر داد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=23372

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.