• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
2

اسامی ادارات مصرف برق پایتخت از اول مردادماه اعلام می شود

  • کد خبر : 41899
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
اسامی ادارات مصرف برق پایتخت از اول مردادماه اعلام می شود

به گزارش اخبار اقتصادی، شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اعلام کرد: در پی تذکرات متعدد به ادارات پرمصرف و پایان مهلت مقرر؛ از ابتدای مردادماه اسامی مشترکین اداری که مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق را رعایت نکرده و مصرف برق خود را کاهش نداده اند، علاوه بر ارائه به مراجع ذیربط اعلام می شود. همچنین برای اطلاع عموم منتشر شود.

بنابراین گزارش روز یکشنبه 10 تیرماه چندین دستگاه اداری پرمصرف کشور و استان به دلیل عدم رعایت مصوبه دولت دچار قطعی برق شدند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن تشکر از اکثر مشترکین اداری که در کاهش مصرف برق همکاری خوبی داشتند و بر اساس داده های به دست آمده از کنتورهای هوشمند منجر به کاهش مصرف برق برق پایتخت شدند، از شهروندان می خواهد که در مصرف برق صرفه جویی کنند. تا حد امکان تا حد امکان به حفظ پایداری شبکه برق کشور کمک کند.

همچنین با توجه به بار قابل توجه مصرف برق در بخش بازرگانی، لازم است صاحبان مشاغل و مشتریان بزرگ تجاری تهران نسبت به کاهش مصرف مازاد و استفاده از ژنراتورهای برق اضطراری در ساعات 11:00 الی 17:00 در مراکز خرید بزرگ اقدام کنند. آنها همراه با سرورهای صنعت برق بار شبکه توزیع برق خواهند بود.

این گزارش می افزاید: کارشناسان این شرکت با استفاده از کنتورهای هوشمند، وضعیت مصرف برق مشترکان بزرگ تجاری شهر تهران را به صورت لحظه ای رصد می کنند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41899

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.