• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
8

ارتباط فوت دانش‌آموز قمی با مسمومیت‌های سریالی چیست؟

  • کد خبر : 1724
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
ارتباط فوت دانش‌آموز قمی با مسمومیت‌های سریالی چیست؟

به گزارش اخبار اقتصادی

ابوالقاسم رضایی پدر مرحومه فاطمه رضایی دختر 11 ساله قمی با اشاره به مرگ فرزندش و نسبت دادن مرگ وی به مسمومیت دانش آموزان برخی از مدارس قم توسط شبکه های ضد انقلاب گفت: درد و عفونت دخترم حدود یک هفته قبل از مرگ شروع شد و حتی قبل از شروع درد در مجموع 3 هفته به مدرسه نرفت. 2 هفته اول مدرسه دخترم به دلیل تعمیرات سیستم گرمایشی تعطیل بود و کلاس ها غیبت داشت و هفته بعد از بازگشایی به دلیل نگرانی بنده سر کلاس نیامد. .

وی افزود: دخترم در روزهایی که به مدرسه می رفت و بعد از آن هیچ علامت بیماری خاصی نداشت.

رضایی با انتقاد از برخی ادعاهای کذب درباره علت فوت دخترش، تصریح کرد: دخترم در زمان رفتن به مدرسه هرگز مسموم نشد و مشکل و حادثه ای در حین حضور وی در مدرسه گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهم عده ای از مرگ فرزندم برای منافع خود سوء استفاده کنند.

رضایی عفونت شدید و بالا بودن کراتینین خون را با تشخیص پزشکان علت مرگ دخترش عنوان کرد و گفت: درد و عفونت دخترم با پا درد شروع شد تا اینکه ظهر روز بعد با دل درد، استفراغ و تب همراه بود و بعد از آن دخترم را به خاطر این علائم به بیمارستان بردیم اما بعد از تزریق سرم به خانه برگشتیم و بعد از آن به اصرار دخترم دیگر به بیمارستان نرفتیم تا اینکه وضعیت جسمانی او حاد شد و به بیمارستان مراجعه کرد. بیمارستان امام رضا (علیه السلام) و سپس بیمارستان خرمی، کمکی به ایشان نشد و دخترم بر اثر عفونت شدید فوت کرد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: پزشکان و متخصصان هیچ نشانه ای از مسمومیت تشخیص ندادند و همچنین دخترم از حدود 3 هفته قبل به صورت حضوری در کلاس حاضر نشده بود.

سلسله حوادث با علائم مسمومیت در مدارس قم بیش از دو ماه است که آغاز شده است. نهم آذرماه امسال اولین حادثه در یکی از هنرستان های قم منجر به مسمومیت 18 دانش آموز دختر قم شد و همه این دانش آموزان با حضور پرسنل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. منتقل شدند. هفت دانش آموز دختر در هفتم اسفندماه در بیمارستان بستری شدند.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=1724

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.