• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

ارائه CNG رایگان به زائران اربعین برای اولین بار در کشور

  • کد خبر : 43283
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
ارائه CNG رایگان به زائران اربعین برای اولین بار در کشور

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی با اشاره به عرضه رایگان CNG به زائران اربعین حسینی با راه اندازی جایگاه CNG در مسیر مرزی خسروی افزود: این جایگاه سی ان جی یکی از محصولات شرکت های دانش بنیان است که برای اولین بار در سطح کشور و استان به زائران حاشیه ایستگاه بزیدراز واقع شده است. در جاده کمربندی قصر شیرین و مسیر زووار.

وی با بیان اینکه ظرفیت این جایگاه 9 تن است، تصریح کرد: این جایگاه از 9 مرداد تا پایان سفرهای اربعینی به تمامی خودروهای دوگانه سوز گاز طبیعی فشرده یا CNG تحویل می دهد و هم اکنون در قصرشیرین سه بنزین سوخت رسانی می شود. ایستگاه ها خودروهای سیار، 2 یک جایگاه سیار نفت گاز و یک جایگاه سی ان جی نصب شده و خوشبختانه مشکلی در تامین سوخت زائران اربعین حسینی در استان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه یادآور شد: این جایگاه سیار ظرفیت سوخت گیری هر نوع خودروی دوگانه سوز را به صورت 24 ساعته تا 300 خودرو در هر زمان و مکان دارد که با هر بار سوخت گیری یکی از بی نظیر است. از ویژگی های این ایستگاه امکان اتصال آن به گاز شهری است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43283

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.