به گزارش اخبار اقتصادی، در هفته های اخیر اثیری روند نزولی را در دوره های زمانی کوتاهتر نشان داده است. جایی که گاوها سعی کردند منطقه حمایتی بحرانی 1900 دلاری را حفظ کنند. این به عوامل منفی اجازه داد تا بر آن غالب شوند. با این حال به نظر می رسد در جریان معاملات اخیر تغییری در جو قیمتی وجود داشته باشد.

در نمودار روزانه، اثیری 2 درصد افزایش را تجربه کرد. یک حرکت مثبت در نمودار هفتگی قابل مشاهده است، اگرچه هنوز نسبتاً پایین است.

با وجود حرکت صعودی، اگر اتریوم نتواند قیمت خود را بالاتر از منطقه معاملاتی فوری نگه دارد، این خطر بالقوه وجود دارد که حرکت صعودی کاهش یابد. از نقطه نظر فنی، آلتکوین در معاملات اخیر در یک روند صعودی با قدرت خرید بالاتر بوده است.

هم انباشت و هم تقاضا به این تغییر مثبت کمک کرده اند. علاوه بر این، ارزش بازار اتریوم رشد کرده است که نشان دهنده تقاضای بالاتر در معاملات گذشته است.

در زمان انتشار، اتریوم با قیمت 1840 دلار معامله می شد. در حال حاضر به سطح مقاومت فوری خود یعنی 1850 دلار نزدیک می شود.

نزدیک شدن به این سطح می تواند باعث کاهش قیمت شود. با این حال، اگر آلتکوین با موفقیت از 1850 دلار عبور کند و موقعیت معاملاتی بالاتر از مقاومت بعدی در 1870 دلار ایجاد کند، می تواند نشان دهنده یک دوره طولانی تر از فعالیت صعودی باشد.

از سوی دیگر، پشتیبانی 1780 دلار و پس از آن حمایت 1760 دلار وجود دارد. افت در این محدوده می تواند منجر به حرکت نزولی بیشتر قیمت شود.

حجم معاملات اتریوم در جلسه قبل کمتر بود. اما سبز بودن آن نشان از ورود خریداران به بازار دارد.

تحلیل فنی

تقاضا برای آلتکوین پس از کاهش قابل توجه در 48 ساعت گذشته به دلیل فعالیت خریدار بهبود یافته است. شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای 60 رسید که نشان دهنده رونق مجدد آلت کوین است و نشان می دهد که فعالیت خریدار از فعالیت فروشنده پیشی گرفته است.

علاوه بر این، قیمت بالای خط 20 میانگین متحرک ساده (SMA) باقی ماند که نشان می‌دهد خریداران حرکت قیمت بازار را هدایت می‌کنند.

مشاهدات دیگر این است که اتریوم در بالای خط 200 میانگین متحرک ساده (SMA) (سبز) قرار دارد.

در ارتباط با افزایش تقاضا، اتریوم سیگنال‌های خرید را در نمودار روزانه نشان داد. واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD)، که نشان دهنده حرکت قیمت و تغییرات احتمالی است، هیستوگرام های سبز رنگ با سیگنال های خرید را نشان داد.

این سیگنال‌های خرید همچنین نشان‌دهنده حرکت صعودی احتمالی قیمت در جلسات معاملاتی آینده است.