• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4

آیا عمان به ایرانیان ویزا می‌دهد؟

  • کد خبر : 35619
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
آیا عمان به ایرانیان ویزا می‌دهد؟

عمان (Oman) یکی از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای شبه جزیره عربستان است. این کشور توسعه یافته تمامی امکانات رفاهی، درمانی و تحصیلی مورد نیاز را برای شهروندان خود به نحواحسن تامین کرده است. از دیگر ویژگی‌های چشمگیر این کشور، می‌توان به سطح امنیت بالای آن اشاره کرد. سوالی که ممکن است برای شما نیز پیش بیاید این است “آیا عمان به ایرانیان ویزا می‌دهد؟” در پاسخ کوتاه به این سوال باید گفت بله؛ اما دریافت ویزای عمان شرایط و قوانینی دارد که در ادامه مورد بررسی کامل قرار می‌دهیم. شما می‌توانید ویزای عمان را با بهترین قیمت و در کمترین زمان با فلای‌تودی دریافت کنید.

دریافت ویزای توریستی عمان

اگر به دنبال دریافت ویزای توریستی عمان هستید اما فکر می‌کنید پروسه دریافت آن طولانی و حتی نشدنی است، مجموعه فلای‌تودی بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. به احتمال زیاد می‌دانید که سفر بدون ویزا به عمان تا 14 روز برای ایرانیان بلامانع است و در صورتی که شما قصد داشته باشید بیش از 14 روز در این کشور اقامت داشته باشید، باید حتما ویزای عمان دریافت کنید.

البته توجه داشته باشید که به جز ایران، شهروندان کشورهایی مانند انگلیس، چین، ارمنستان، گرجستان، کانادا، هنگ‌کنگ، کره جنوبی، تایوان، تایلند، برخی کشورهای قاره آفریقا، هند، روسیه، آذربایجان، ترکیه، ایالات متحده آمریکا، بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای آمریکای جنوبی نیز تنها می‌توانند بدون ویزا به مدت 14 روز در این کشور اقامت داشته باشند.

در صورتی که گردشگران این قانون را زیر پا بگذارند، به ازای هر روز اضافه که در عمان بمانند، جریمه سنگینی باید پرداخت کنند. با این تفاسیر اگر شما نیز قصد دارید بیش از دو هفته در عمان بمانید، پیشنهاد می‌شود حتما ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید. دقت داشته باشید که مدت زمان 14 روز بدون ویزا به هیچ عنوان قابل تمدید نیست. ویزای گردشگری عمان 30 روزه می‌باشد.

مدارک مورد نیاز ویزای عمان

برای دریافت ویزای عمان فلای‌تودی نیاز به ارائه برخی مدارک است که در ادامه به طور کامل به آن اشاره خواهیم کرد:

  • گذرنامه (پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار)

  • کارت ملی

  • شناسنامه

  • عکس پرسنلی

  • اطلاعات شخصی اعم از آدرس و تلفن در دسترس

  • مدارک اضافی (در صورت نیاز به شما اعلام خواهد شد.)

شرایط در خواست ویزای عمان

بسیاری از کابران به این نکته توجه ندارند که درخواست ویزای عمان باید قبل از سفر و اتمام 14 روز مجاز انجام شود. پس توجه داشته باشید که کاربران قبل از آنکه به کشور عمان سفر کنند باید تاریخ برگشت خود را برنامه ریزی کنند. دریافت ویزای توریستی عمان برخلاف بسیاری از کشورها شرایط خاصی ندارد. حتی برای دریافت این ویزا نیازی به انگشت نگاری یا مراجعه به سفارت عمان نیست.

تنها نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که درخواست ویزای عمان باید حتما توسط آژانس‌های مسافرتی معتبر ارسال شود. درخواست ویزا با کمک آژانس‌های معتبری همچون فلای‌تودی، روند و پروسه آن را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند.

آیا می‌توان صد در صد ویزای توریستی عمان را دریافت کرد؟

توجه داشته باشید که درخواست ویزای توریستی عمان از طریق یک مجموعه معتبر مانند فلای‌تودی، احتمال دریافت آن را افزایش می‌دهد؛ اما این نکته را در نظر بگیرید که ویزا از طرف نمایندگی کشور عمان صادر می‌شود. نمایندگی کشور عمان با توجه به شرایط کشور یا سایر موارد، مختار به تایید درخواست یا رد آن است. یکی از عمده‌ترین دلایلی که به سبب آن این درخواست توسط کشور عمان رد می‌شود، عدم ارائه دلایل کافی برای اقامت توریستی است.

آیا می‌توان از عمان ویزای کاری یا ویزای تحصیلی دریافت کرد؟

برای دریافت ویزای کاری کشور عمان باید حتما افراد توسط شرکت‌های عمانی، پیشنهاد شغلی دریافت کرده باشند. در چنین صورتی ویزای آن‌ها به مدت دو سال اعتبار خواهد داشت. برای دریافت ویزای تحصیلی کشور عمان نیز باید از موسسات آموزشی این کشور پذیرش تحصیلی گرفته باشید. این ویزا تا مدت زمانی که تحصیل شما به پایان می‌رسد دارای اعتبار است و حتی می‌توانید با کمک آن بعد از اتمام تحصیل نیز در این کشور مشغول به کار شوید.

دریافت ویزای عمان از فلای‌تودی

فلای‌تودی آژانس معتبری است که به راحتی می‌توان با کمک آن ویزای عمان و سایر کشورهای خارجی را دریافت کرد. این مجموعه دریافت ویزا را در کمترین زمان انجام می‌دهد بنابراین اگر قصد دارید بدون اتلاف وقت ویزای کشوری را بدست آورید، فلای‌تودی بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. علاوه بر دریافت ویزا از فلای‌تودی می‌توانید خدماتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیماهای داخلی و خارجی، رزرو انواع هتل‌های داخلی و خارجی، دریافت ویزای توریستی، تجاری و سفارت، خرید ارزان‌ترین بلیط‌‌های قطار را دریافت کنید.

شما می‌توانید به کلیه خدمات فلای‌تودی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر تیم پشتیبانی مجموعه فلای‌تودی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=35619

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.