• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
3

آیا رویکرد کامالا هریس به بازار ارزهای دیجیتال بر رقابت او با ترامپ تأثیر خواهد گذاشت؟

  • کد خبر : 41985
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
آیا رویکرد کامالا هریس به بازار ارزهای دیجیتال بر رقابت او با ترامپ تأثیر خواهد گذاشت؟

اکوایران: با افزایش احتمال اینکه کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2024 انتخاب شود، کوین تلگراف رویکرد او را نسبت به بازار ارزهای دیجیتال بررسی کرده است.

اخبار اقتصادی، کامالا هریس، اولین معاون زن رئیس جمهور ایالات متحده، از نظر بازار ارزهای دیجیتال کمی با سیاستمداران دیگر در کاپیتول هیل متفاوت است. او هرگز اظهار نظر جدی له یا علیه ارزهای دیجیتال، بلاک چین یا توکن های غیرقابل تعویض نکرده است.

با این حال، به گفته کوین تلگراف، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در دوران تصدی خود در کاخ سفید صحبت‌های زیادی در این مورد کرده است و معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال باید به طور جدی تحت نظارت قرار گیرد.

یک سوال بزرگ در حال حاضر این است که اگر کامالا هریس به عنوان نامزد دموکرات ها انتخاب شود و رئیس جمهور بعدی ایالات متحده شود، چه اتفاقی برای بازار ارزهای دیجیتال می افتد؟

هریس اهل کالیفرنیا است که علیرغم موضع محتاطانه اش در مورد هوش مصنوعی، به عنوان یکی از دموکرات های دوستدار فناوری در سال های اخیر شناخته شده است.

اما دوری او از ارزهای دیجیتال ممکن است دقیقاً همین بوده باشد: بی توجهی کامل به این فناوری. اگر چنین است، ممکن است همزمان با گسترش کمپین خود، موضعی علیه بازار ارزهای دیجیتال اتخاذ کند.

جو بایدن از نامزدی کامالا هریس حمایت کرده است، اما مشخص نیست که آیا او آخرین نامزد دموکرات خواهد بود یا خیر. اگر هریس در این زمینه و شروع رسمی مبارزات انتخاباتی خود موفق باشد، احتمالاً نظر رسمی او در مورد ارزهای دیجیتال مشخص خواهد شد. سوال واقعی این است: اگر کامالا هریس طرفدار ارزهای دیجیتال شود، آیا به او در برابر ترامپ کمک می کند یا آسیب می رساند؟

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه (اول اوت) بین 66601 تا 68468 دلار بود. این ارز دیجیتال در ساعت 23:18 به وقت ایران با قیمت 67867 دلار معامله می شد. تغییرات قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود هزار دلار افزایش یافته است.

ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 51.43 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً 6 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 3437 دلار به 3559 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 23:18 به وقت ایران با قیمت 3492 دلار معامله می شد. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 19.03 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل تقریباً 2 درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41985

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.