• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

آیا تصمیم بانک انگلستان بیت کوین را صعودی خواهد کرد؟

  • کد خبر : 42385
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
آیا تصمیم بانک انگلستان بیت کوین را صعودی خواهد کرد؟

اکوایران: قیمت بیت کوین امروز پس از کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی انگلیس کاهش یافت. با این حال، کاهش احتمالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر می تواند روند مثبتی را برای این ارز دیجیتال ایجاد کند.

اخبار اقتصادی، پس از تصمیم بانک مرکزی انگلیس برای کاهش نرخ بهره در روز پنجشنبه (11 اوت) قیمت بیت کوین ممکن است روند مثبت تری را تجربه کند.

به گزارش کوین تلگراف، بانک مرکزی انگلیس امروز در اقدامی تاریخی نرخ بهره را کاهش داد. این اولین کاهش از ابتدای سال 2020 است و نرخ بهره کشور 0.25 درصد کاهش یافته و اکنون به 5 درصد رسیده است.

قیمت بیت کوین می تواند از کاهش ناگهانی نرخ بهره توسط بریتانیا سود ببرد، زیرا اقتصاددانان در مورد اتخاذ این اقدام توسط بانک انگلستان اتفاق نظر نداشتند.

از لحاظ تاریخی، کاهش سیاست پولی دارایی هایی مانند بیت کوین و طلا را افزایش داده است. با این حال، علیرغم تصمیم بانک مرکزی انگلیس برای کاهش نرخ بهره برای اولین بار در چهار سال گذشته، قیمت بیت کوین در محدوده پایین تری باقی ماند. 65 هزار تومان

حرکت منفی قیمت بیت کوین می تواند به تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده برای بدون تغییر نرخ بهره در روز چهارشنبه مرتبط باشد. با این حال، کارشناسان معتقدند که اگر فدرال رزرو در ماه سپتامبر نرخ بهره را کاهش دهد، قیمت بیت کوین می تواند با روند مثبت قابل توجهی همراه شود.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه (11 اوت) از 62783 دلار تا 64917 دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت 19:38 به وقت ایران به قیمت 62921 دلار معامله شد. تغییرات قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 3500 دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 80.37 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 3 درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 3105 دلار به 3242 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 19:39 به وقت ایران به قیمت 3122 دلار معامله شد. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 55.19 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 1 درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42385

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.