• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

آغاز عرضه 26 ملک سازمان خصوصی سازی در بورس کالا

  • کد خبر : 30381
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
آغاز عرضه 26 ملک سازمان خصوصی سازی در بورس کالا

اکوایران: از امروز 15 ملک و هفته آینده 11 ملک دیگر در اتاق املاک بورس عرضه می شود.

به گزارش اخبار اقتصادی، دو روز پیش (31 آبان) جزئیات فروش 26 ملک سازمان خصوصی سازی در بورس کالا در قالب تولید اموال و دارایی های دولتی مشخص شد.

سازمان خصوصی سازی از فروش ۲۶ ملک در تابلوی املاک بورس کالای ایران خبر داده بود.

بر اساس اعلام بورس کالای ایران، سازمان خصوصی سازی 21 واحد آپارتمان مسکونی، 3 واحد مغازه و تجاری و 2 واحد آپارتمان اداری-اداری را در روزهای 3 و 7 آبان ماه از طریق تالار املاک بورس کالاهای اساسی به فروش می رساند.

پذیرش این املاک پس از بررسی اسناد و مدارک در سی و نود و ششمین جلسه کمیته تامین در تاریخ 26 مهرماه در بازار فرعی بار کالا تایید شده است.

مهلت بازدید طی روزهای کاری پس از انتشار آگهی پیشنهاد تا تاریخ عرضه و با ارسال درخواست کتبی و اخذ پوشش نامه از اداره بازاریابی و واگذاری اقدامات و دارایی می باشد. متقاضیان جهت بازدید از املاک مذکور با شماره های 83339515 و 83339503 تماس حاصل فرمایند.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس پیش از این در این باره گفته بود: بورس تمام زیرساخت های خود را برای تامین مازاد دولتی یعنی تولید دارایی آماده کرده است. پس از تصمیمات هیئت تولید دارایی، ما نیز به عنوان بستری برای عرضه این املاک آماده ایم.

به گفته وی، دولت با ایجاد اداره عالی تولید دارایی، دارایی های مازاد دستگاه های دولتی را شناسایی و از آن ها استفاده بهینه کرده و بخشی از این دارایی ها را در قالب عرضه مستقیم از طریق بورس کالا تحویل خواهد داد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30381

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.