• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

آبرسانی به زائران اربعین در شهرهای کربلا، نجف، کاظمین، سامرا و مرز مهران

  • کد خبر : 42973
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
آبرسانی به زائران اربعین در شهرهای کربلا، نجف، کاظمین، سامرا و مرز مهران

به گزارش اخبار اقتصادی، محسن اردکانی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان استان تهران افزود: شرکت آب و فاضلاب استان تهران این شرکت با هدف اجرای خدمات فنی و مهندسی در زمینه آبرسانی، پایش کیفی آب و جمع آوری فاضلاب بهداشتی، چندین گروه مجرب از مهندسان و متخصصان را به همراه تجهیزات و امکانات فنی و زیرساختی به عتبات عالیات اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه هر ساله با افزایش زائران و مسافران دامنه و نوع خدمات این شرکت نیز گسترش می یابد، تصریح کرد: شستشوی شبکه فاضلاب و خطوط فاضلاب صحن های حرمین شریفین کربلا و نجف، نصب انشعاب ثابت آب. برای حدود 1200 تا 2000 موکب ایرانی و غیر ایرانی، تامین آب تانکر برای برخی موکب های پرتردد، نظارت و پایش مستمر کیفیت آب شرب موکب ها و نصب سرویس بهداشتی سیار در طول مسیر. زائران از جمله اقدامات قابل توجه این شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه این شرکت در سال گذشته 850 آبنمای سیار در شهرهای نجف، کاظمین، کربلا، سامرا و شهر مرزی مهران برای رفاه حال زائران نصب کرده است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم بتوانیم امسال نسبت به سال گذشته خدمات بیشتری ارائه می دهیم و پیش بینی می شود بین 850 تا 1200 آبنمای سیار استحمام در عتبات نصب شود.

وی همچنین ایجاد زیرساخت تاسیسات انشعابی، شبکه جمع آوری فاضلاب بهداشتی و احداث سپتیک تانک فاضلاب مجتمع بوبیات کربلا را از دیگر اقدامات مهم این شرکت برای ارائه خدمات تخصصی مهندسی به مراجع عالی برشمرد و گفت: مجموعه امکانات فنی و مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان تهران متشکل از مهندسین مجرب و با اخلاص و خودجوش به همراه تجهیزات فنی از قبیل دیگ بخار، تانکر، جت آب و ماشین آلات سنگین در تلاش است تا به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات رسانی کند. ).

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42973

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.