• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

“کابوسو” درگذشت. سگی که الهام بخش Dogecoin بود

  • کد خبر : 39535
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
“کابوسو” درگذشت.  سگی که الهام بخش Dogecoin بود

Kabosu، سگ شیبا اینو که تصویرش برای Dogecoin و چندین توکن میم دیگر استفاده می‌شود، مرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کابوس(Kabosu)، سگ نژاد شیبا اینو که دوج کوین (دوج کوین) و چندین memetoken دیگر که از تصویر آنها استفاده شده است، امروز در حدود 18 سالگی درگذشت.

صاحب این سگ در وبلاگ شخصی خود هنگام اعلام مرگ این سگ گفته که کابوسو از سرطان خون و بیماری کبد رنج می برد. زمان دقیق تولد کابوسو مشخص نیست، اما خانم ساتو سن او را حدود 18 سال تخمین زد.

در سال 2010، دو سال پس از پذیرش کابوسو، خانم ساتو، معلم، از حیوان خانگی خود عکس گرفت. او ابتدا این تصویر را در وبلاگ خود منتشر کرد، اما پس از آن کاربران در انجمن آنلاین Reddit متوجه آن شدند و به تدریج به یک تصویر محبوب در سایر انجمن های آنلاین تبدیل شد.

این تصویر همچنین بعداً به یک اثر هنری دیجیتال NFT تبدیل شد و به قیمت 4 میلیون دلار (3.1 میلیون پوند) فروخته شد. اما محبوبیت واقعی کابوسو در Dogecoin نهفته است، یک ارز رمزنگاری شده که دو مهندس نرم افزار آن را به شوخی شروع کردند و اکنون هشتمین ارز دیجیتال ارزشمند جهان با ارزش بازار 23 میلیارد دلار است.

موفقیت DOGE باعث ایجاد تعدادی توکن با مضمون سگ شد، مانند shiba inu (SHIB) و floki (FLOKI) که از آن زمان به یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت کریپتو تبدیل شده‌اند.

حساب رسمی Dogecoin در مورد وجودی که فقط شادی و عشق بی حد و حصر را می شناخت: «همه ما خوش شانس هستیم که تأثیر او را داشته ایم و زندگی خود را شکل داده ایم».

227227

منبع خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39535

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.