• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

پیش بینی بازار سهام فردا 27 آوریل 1403 / نگاهی به علائم یک درصدی بورس

  • کد خبر : 37927
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
پیش بینی بازار سهام فردا 27 آوریل 1403 / نگاهی به علائم یک درصدی بورس

اکوایران: در پی اتفاقات اخیر منطقه و ریزش بیش از 50 هزار واحدی شاخص کل بورس تهران در روز شنبه و احتمال تداوم ریزش های اخیر، بازار نماد در محدوده منفی یک درصد بسته شد. .

اخبار اقتصادی، در جریان افت بیش از 50 هزار واحدی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در روز شنبه هفته جاری به دلیل اخبار و اتفاقات رخ داده در منطقه، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: دامنه نوسان بازار به مثبت و منفی یک درصد تغییر می کند تا عملا بازار بسته شود.

بیش از 4.8 میلیارد تن پول در صف های فروش قرار گرفته است که رقمی نزدیک به ارزش معاملات در بازار در روزهای اخیر است که نشان می دهد سرمایه گذاران دیگر رغبتی برای ماندن در این بازار ندارند و بیشتر در بورس هستند. . اگر در محدوده منفی یک درصد گیر کرده اید، نمی توانید سرمایه خود را از این بازار خارج کنید.

گفتنی است امروز تمامی فعالان بازار سرمایه به تابلوهای قفل شده در صف های منفی یک درصدی فروش نگاه کردند که با احتساب اتفاقات اخیر، احتمال تداوم این طیف از نوسانات تا چند روز آینده و بازار سرمایه وجود دارد. او عملا در مرخصی اجباری است.

اما این روزها اخبار و رویدادهای خاورمیانه برای بازار سرمایه بالاتر از وضعیت سودآوری و فروش شرکت ها در اولویت قرار گرفته اند، با این حال یکی از مقامات ارشد دولت آمریکا به سی ان ان گفت که جو بایدن در تماسی تلفنی پس از حمله ایران به صراحت گفته است. خطاب به نتانیاهو که واشنگتن در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد، اما در واکنش به اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، دستور کار مجلس نمایندگان آمریکا را تغییر داد و این مجلس قصد دارد بسته حمایتی را برای رای گیری اسرائیل قرار دهد. خارج از برنامه در این صورت رئیس جمهور این کشور باید با جدیت بیشتری اقداماتی را علیه ایران انجام دهد!

وزارت امور خارجه ژاپن در واکنش به حمله ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این حمله اقدامی است که وضعیت کنونی خاورمیانه را بیش از گذشته بدتر می کند. .

اما در روزی که بازار قفل در محدوده منفی یک درصد قرار داشت، شاخص کل نیز افت بیش از 11 هزار واحدی را تجربه کرد.

علاوه بر این، خبری که در میان اخبار تنش در خاورمیانه دست به دست می‌شد، بحث عشر جدید خانوار است. رئیس مرکز اطلاعات و مطالعات رفاهی ایران گفته است با توجه به اینکه آخرین به روز رسانی اعشار در دی ماه سال گذشته انجام شده است، مرحله بعدی اوایل شهریورماه انجام می شود. بسته به مدل خودرو یا میزان تراکنش های بانکی و درآمد، صدک وضعیت اقتصادی خانوار مشخص می شود.

سازمان خصوصی سازی همچنین اطلاعیه عرضه عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منتشر کرد و پیش بینی می شود 85 درصد از مالکیت این باشگاه ها به مزایده گذاشته شود.

بررسی فنی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران

در روزهایی که بازار سرمایه با روند نزولی شدید (شنبه) همراه با خروج بیش از 1700 میلیارد تومانی همراه است و طبق آخرین اتفاقات شاهد تصمیمات مدیران بورس در محدوده یک هستیم. درصد نوسانات بازار سرمایه را باید عملا تحلیل و تحلیل فنی کرد، مدتی به آن توجه نکرد و فراموشش کرد.

چرا که بازار از 27 اردیبهشت ماه سال گذشته در روند بدی قرار داشت و این وضعیت بد بازار سرمایه را بدتر کرد تا بازگشت سرمایه گذار به بازار سرمایه با مشکل مواجه شود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37927

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.