• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

پیش بینی آخرین سناریو بازار سکه در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 36958
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
پیش بینی آخرین سناریو بازار سکه در سال ۱۴۰۲

اکو ایران: کارشناسان فنی آخرین سناریوی سکه را پیش بینی کردند: امروز 38 میلیون تومان محل آزمایش معامله گران سکه خواهد بود.

اخبار اقتصادی، این روزها بازار ارز و سکه با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز نیمه تعطیل است اما به گفته معامله گران افزایش تقاضا و کمبود عرضه باعث شده تا ارز امامی وارد محدودیت های روانی شود. موضوعی که سایت اتحادیه طلا و جواهر به آن امتیاز می دهد، مهر تایید است. بر اساس اعلام سایت مذکور، این فلز زرد داخلی نه تنها روز گذشته با قیمت 38 میلیون تومان وارد کانال شد. بلکه عصر یکشنبه در محدوده 38 میلیون و 100 هزار تومان فروخته شد.

در شرایط فعلی پیش‌بینی‌ها در مورد ارز متفاوت است: بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر طلای جهانی حدود 9 دلار ارزان‌تر شده و در حدود 2147 دلار معامله می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد امروز این ارز در بازار جهان در حال افزایش است. فعال نمی شود.

علاوه بر این، این روزها بازار دلار نیز دچار لرزش شده است به طوری که برخی از تحلیلگران می گویند احتمالا امروز ارز اصلاح خواهد شد. با این حال، دیگران امیدوارند که ارز دوباره رشد کند.

فناوران همچنین آخرین سناریوی سکه را پیش بینی کرده اند: سکه 38 میلیون تومانی فعلی محل آزمایش مجموعه داران سکه خواهد بود.

به گفته آنها در صورت باقی ماندن بالاتر از این حد، احتمال رسیدن به 38 میلیون و 500 هزار تومان وجود دارد و در غیر این صورت در صورت سقوط به زیر کانال 38 میلیون تومان، در گام اول می تواند به 37 میلیون برسد. 800 هزار تومان و در سناریوی دوم تا 37 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36958

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.