• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

پروژه های پیمانکاران شکست خورده نهضت ملی مسکن به سازندگان موفق سپرده می شود

  • کد خبر : 40028
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
پروژه های پیمانکاران شکست خورده نهضت ملی مسکن به سازندگان موفق سپرده می شود

به گزارش اخبار اقتصادی، علی حیدری بعدازظهر چهارشنبه در شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در صورت عدم پیشرفت فیزیکی پیمانکار بر اساس برنامه زمان بندی، تعداد واحدها کاهش یافته و به سایر پیمانکاران واگذار می شود و این امر باعث کاهش آلایندگی می شود. زیان تلقی شده و برای پیمانکار نمره منفی اخذ خواهد شد.

او تعداد واحدهاست طرح ملی نهضت مسکن وی در چهارمحال و بختیاری بیش از 10 هزار واحد را در نظر گرفت و افزود: ماهانه چندین واحد خودساز در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: 3 هزار و 300 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن شناسایی شده است.

فرشید ریاحی سامانی تاکید کرد: از این سطح 1.67 هکتار در کمیته برنامه ریزی، شورای تامین مسکن و کارگروه امور زیربنایی مورد بررسی قرار گرفت که منجر به بارگذاری 10 هزار و 880 قطعه زمین در سامانه شد.

وی یادآور شد: زمین در همه شهرستان های چهارمحال و بختیاری به صورت متعادل وجود ندارد و بسیاری از روستاها در محدوده منابع جنگلی، کشاورزی و معادن قرار دارند.

ریاحی تصریح کرد: در روستای مشایخ از توابع شهرستان کیار در حاشیه شهرستان های زاینده رود، سامان و لردگان چالش جدی تامین زمین وجود دارد.

در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم، ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف گذاری شده بود که چهارمحال و بختیاری سالانه حداقل 10 هزار واحد مسکونی از آن مشترک است.

چهارمحال و بختیاری 12 شهر با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

ایرنا

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40028

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.