• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

وارد یک تولیدکننده غیرمجاز ارز دیجیتال شوید و جایزه بگیرید

  • کد خبر : 40203
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
وارد یک تولیدکننده غیرمجاز ارز دیجیتال شوید و جایزه بگیرید

به گزارش اخبار اقتصادی، مصطفی رجبی مشهدی افزود: شناسایی و شناسایی متخلفان مراکز غیر مجاز تولید ارزهای رمزنگاری شده توسط اشخاص حقیقی، حقوقی و نهادهای امنیتی و انتظامی منوط به دریافت پاداش و حق کشف است که از 22 اردیبهشت ماه اجرایی شد. این سال

مدیر عامل شرکت توانیر ضمن هشدار به عوامل مراکز غیرمجاز، اظهار داشت: پاداش معرفی مراکز معدنی غیرمجاز در دو مرحله پرداخت می شود و اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند موارد مشکوک را به سایت توانیر به نشانی www.tavanir.org.ir گزارش دهند و در قسمت ثبت نام ارزهای دیجیتال غیرمجاز را گزارش دهید.

وی با اشاره به افزایش دو برابری سقف پاداش کشف معدنچیان غیرمجاز در ادارات دولتی، تصریح کرد: جایزه مرحله اول شامل یک میلیون تومبا برای معرفی هر دستگاه استخراج غیرمجاز تا سقف 25 میلیون تومان است. برای معرفی مراکز خصوصی غیرمجاز و تا سقف 50 میلیون تومان برای معرفی معدنچیان غیرمجاز در مراکز دولتی و غیردولتی که از بودجه عمومی استفاده می کنند در نظر گرفته می شود و حداکثر ظرف 15 روز کاری به مامور شناسایی پرداخت می شود.

رجبی مشهدی قسمت دوم جوایز را با توجه به مدت و میزان استفاده غیرمجاز از برق در مراکز غیرمجاز ارزهای دیجیتال محاسبه کرد و گفت: بیش از یک سوم این قسمت از پاداش تا 40 روز به مامور شناسایی تعلق می گیرد و به مقامات انتظامی و قضایی. اتصال پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: تا قبل از اعلام نسخه جدید، سقف پاداش برای معرفی مراکز غیرمجاز ارزهای دیجیتال 10 میلیون تومان بود که صرفاً بر اساس مدت زمان و میزان مصرف انرژی غیرمجاز محاسبه و پرداخت می شد و جوایز نیز بر اساس نرخ بود. 1.5 درصد قیمت هر کیلووات ساعت برق مصرفی محاسبه شد و هم اکنون این ضریب به 3 درصد افزایش یافته و علاوه بر پاداش مربوط به تعداد معدنچیان کشف شده پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت توانیر حفظ محرمانه بودن و هویت اطلاع دهندگان از مراکز غیرمجاز را از الزامات مورد تاکید در این بخشنامه عنوان کرد و افزود: معرفی ماینرهای غیرمجاز علاوه بر جلوگیری از سوء استفاده و اتلاف انرژی از آسیب به شبکه برق جلوگیری می کند. تجهیزات شبکه و لوازم برقی مشترکین کند بوده و نقش مهمی در جلوگیری از خاموشی و تامین برق مطمئن و پایدار به مصرف کنندگان به ویژه در شرایط پر شبکه ایفا می کند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40203

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.