• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

هدایای سازمانی از نوع کتاب های نفیس؛ ویژگی‌ها و مشخصات

  • کد خبر : 33876
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
هدایای سازمانی از نوع کتاب های نفیس؛ ویژگی‌ها و مشخصات

شاید بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها، مراکز و ارگان هایی که دارای فعالیت دولتی و خصوصی هستند از ارائه انواع کتاب نفیس به عنوان هدایای سازمانی غافل باشند. قطعا دیده اید که برخی از ارگان‌ها ممکن است مدل های گوناگون کیف یا دکوری‌ها و دیگر اقلام را هدیه دهند. گرچه این محصولات در نوع خود بسیار ارزشمند هستند.

اما شما می‌توانید ارزش کار خود را چندین برابر افزایش دهید و با انتخاب کتاب های نفیس که ویژگی های ایده آل و خارق العاده ای دارند برند کاری خود را ارتقا دهید. امروزه کتاب‌ها با موضوعات بسیار زیبا و مشهور وجود دارند که اگر برنامه ریزی دقیقی برای انتخاب و خرید آن‌ها داشته باشید یکی از به یاد ماندنی ترین اقدامات را انجام داده اید. پس به ادامه مقاله توجه داشته باشید که در مورد ویژگی‌ها و مشخصات این کتاب‌ها اطلاعات مهمی را ارائه می‌دهیم.

کتاب قرآن کریم با سنگ فیروزه و ورق طلا بهترین هدایای سازمانی

بسیاری از مجموعه های کاری، دولتی و برخی مراکز مرتبط ممکن است بنا به مناسبت های گوناگون بخواهند به کارمندان، پرسنل و اعضای شرکت همچنین همکاران کاری خود یک کتاب نفیس هدیه دهند. در داخل کشور ما نیز به دلیل جو مذهبی به نسبت بالایی که وجود دارد خصوصا در شرکت های دولتی مدیران ترجیح میدهند که هدایای سازمانی با مضمون مذهبی را به افراد ارائه دهند.

کتاب قرآن کریم در اکثر خانه های ما وجود دارد. اما اگر شما یک کتاب قرآن که دارای طرح سنگ فیروزه و ورق طلا است را در یک نقطه دنج از خانه قرار دهید تا چه حد می‌تواند در زیبایی محیط اثر مثبت بگذارد. اگر به سطح روی این کتاب دقت کنید سنگ های فیروزه ای آبی را می‌بینید با ظرافت بالا بر روی جلد کتاب طراحی شدند.

در کنار این‌ها ورق های طلا با یک خط بسیار زیبا و خوش بر روی این بستر سنگ‌ها قرار گرفته اند تا زیبایی طرح را چندین برابر کنند. رنگ آبی و زرد یک ترکیب رنگ بسیار جذابی را بوجود می‌آورند که افراد دوست دارند همواره این کتاب‌ها را در دست بگیرند و به خواندن آن نیز بپردازند. البته این طرحهای طلا با چنین خط زیبایی بر روی انواع تابلو طلا نیز وجود دارند.

 کتاب دیوان حافظ جذاب ترین هدایای سازمانی برای شعر دوستان

کتاب دیوان حافظ جذاب ترین هدایای سازمانی برای شعر دوستان

بزرگانی همچون حافظ شیرازی، فردوسی و دیگر شعرای بلند مرتبه این مرز و بوم به واسطه استعداد فلسفی ادبی عمیقی که داشتند توانستند اشعار پر معنایی را بسرایند و از این طریق یک تاثیر مثبتی روی نگرش و سبک زندگی آیندگان بگذارند. کتاب دیوان حافظ در این بین یکی از برترین‌ها محسوب می‌شود. بسیاری از افراد ترجیح میدهند زمان مشخصی را برای خواندن این اشعار صرف کنند تا یک جهت دهی فکری در آنها بوجود آید.

کتاب دیوان حافظ نیز از لحاظ مشخصات و ویژگی های ساختاری مانند نمونه های قبل است. به این صورت که سنگ های فیروزه و ورق های طلا برای زیباسازی یا نوسازی آن استفاده شده است. یک قاب بسیار محکم بر روی این کتاب‌ها طراحی شده است و شما میتوانید با استفاده از این محصول به عنوان یک وسیله دکوری باعث ارتقای دکوراسیون اتاق و حتی فضای پذیرایی و دیگر محیط های بسته شوید.

کتاب شعر از لحاظ محتوا تنها منحصر به این محصول نیست. زیرا تولید کنندگان این حوزه توانسته اند تابلو شعر را نیز که دارای عبارت های کوتاه و پر معنا هستند نیز طراحی کنند. به همین دلیل هر دوی اینها به عنوان هدایای سازمانی بسیار در خور و زیبنده هستند.

کتاب لیلی و مجنون یکی از خاص ترین هدایای سازمانی

در برخی از موارد امکان دارد مدیران شرکتها تصمیم بگیرند یک کتاب رمانتیک با سبک کلاسیک و داستانی را به افراد هدیه دهند. همانطور که میدانید کتاب لیلی و مجنون توسط نظامی گنجوی در قالب 4700 بیت نگاشته شده است. اشعار آن به قدری زیبا است که هر خواننده را تحت تأثیر قرار میدهد. قطعا برخی از خوانندگان ارتباط خوبی با این سبک از کتاب های داستانی برقرار میکنند و به نوعی با خواندن آن غرق در موضوع می‌شوند.

شاید تصور کنید این موضوع از کتاب های نفیس کمتر به عنوان هدایای سازمانی تلقی شوند. اما به هیچ عنوان اینگونه نیست زیرا اشعار نگاشته شده توسط بهترین شاعر ایرانی باستانی است و هدیه دادن آن به هر فردی یک افتخار ملی محسوب می‌شود. بنابراین در کنار کتابهای مذکور مانند دیوان حافظ نیز این کتاب بسیار مورد علاقه و محبوب تلقی می‌شود. از لحاظ ویژگی‌ها و المان های ساختاری نیز دقیقا مشابه جلد و قاب دیگر کتاب‌ها طراحی شدند.

 گروه هنری دانژه مبتکر طراحی انواع هدیه با عناصر طلا

گروه هنری دانژه مبتکر طراحی انواع هدیه با عناصر طلا

گروه هنری دانژه به قدری در سطح کشور شناخته شده است که هر فردی بخواهد یک هدیه را برای مناسبت خاص تهیه کند ناخودآگاه نام برند دانژه در ذهن او می‌آید. شما میتوانید با مراجعه به وبسایت ما به آدرس Danje24k.com نه تنها انواع کتاب های نفیس بلکه محصولات دیگری همچون زیورآلات، تابلوها، اکسسوری‌ها را نیز با یک قیمت مناسب به شکل آنلاین خریداری کنید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33876

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.