• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

نرخ سود تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن کاهش می یابد

  • کد خبر : 34613
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
نرخ سود تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن کاهش می یابد

به گزارش اخبار اقتصادی، با حضور مدیرعامل بانک مسکن و مدیرعامل صندوق توسعه ملی، قرارداد سپرده سه ساله به ارزش 2 میلیارد دلار با هدف حمایت منعقد شد. طرح ملی نهضت مسکن امضا شد.

در مرحله بعدی صندوق توسعه ملی 2 میلیارد دلار به وزارت راه و شهرسازی کمک خواهد کرد. این وزارتخانه ممکن است از منابع نفتی وزارت نفت نفت دریافت کند.

سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در این مراسم با بیان اینکه شاهد تمایل دولت برای توسعه مسکن هستیم، اظهار داشت: با قرارداد امروز شرایط بسیار خوبی برای فعالان حوزه املاک فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: با درآمد این سپرده از نرخ سود مسکن مورد حمایت وزارت راه و شهرسازی حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل بانک مسکن با یادآوری اینکه برای اولین بار است که صندوق توسعه ملی از این نوع سپرده گذاری می کند، افزود: از این قرارداد برای توسعه فعالیت فعالان اقتصادی و کاهش نرخ سود نهضت ملی استفاده می کنیم. جای زندگی. این نتیجه کار ارزشمند دولت، رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی است که مجدانه در حال انجام توسعه ساخت و ساز مسکن هستیم.

حسینی با بیان اینکه تحقق شعار امسال صرفا از طریق ساخت مسکن محقق می شود، اظهار داشت: افزایش 100 میلیارد تومانی سرمایه بانک مسکن در راستای توسعه ساخت و ساز مسکن انجام می شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34613

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.