• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
5

مردم در سال 2023 و در زندگی گوگل چه چیزی را در این موتور جستجو کرده اند؟

  • کد خبر : 32863
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
مردم در سال 2023 و در زندگی گوگل چه چیزی را در این موتور جستجو کرده اند؟

گوگل تاریخچه جستجوهای انجام شده در سال 2023 و همچنین 25 سال سابقه خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و بیشترین جستجو را منتشر کرده است.

اخبار اقتصادی، گوگل به عنوان یک غول فناوری هر ساله نگاهی به تاریخچه جستجوی خود می اندازد و سپس گزارشی با بیشترین جستجو منتشر می کند.

فهرست مربوط به سال 2023 اخیرا منتشر شده است که نشان می دهد در حوزه اطلاعات، اکثر جستجوهای امسال به جنگ اسرائیل و حماس اختصاص داشته است.

علاوه بر گوگل، سایر شرکت ها و موسسات نیز گزارش های مربوط به داده های خود را منتشر می کنند. به عنوان مثال، ویکی‌پدیا گزارشی منتشر کرد و نشان داد که مقاله‌اش با عنوان «ChatGPT» بیشترین تعداد خوانده‌شده و بازدیدکننده را در سال ۲۰۲۳ داشته است.

امسال نیز گوگل 25 سالگی خود را جشن گرفت و به همین دلیل علاوه بر گزارش سالانه، گزارشی نیز از 25 سال گذشته خود منتشر کرد که نکات جالبی دارد.

به عنوان مثال، کریستیانو رونالدو، فوتبالیست، بیشترین جستجو را در تاریخ گوگل دارد. تیلور سویفت پرجستجوترین ترانه سرا و ایموجی «قلب» بیشترین جستجو را در گوگل دارد.

در ویدیوی بالا علاوه بر بررسی مهم ترین جستجوهای سال 2023، نگاهی به تاریخ 25 ساله این غول فناوری انداخته ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=32863

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.