• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

مبادله قراردادهای سرمایه گذاری و افتتاح پروژه در صنعت آب و فاضلاب.

  • کد خبر : 37795
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
مبادله قراردادهای سرمایه گذاری و افتتاح پروژه در صنعت آب و فاضلاب.

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از وزارت نیرو هاشم امینی مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران با اعلام این خبر گفت: در این قراردادها از طریق انتقال پساب تصفیه خانه های فاضلاب به صنایع بزرگ و کوچک سرمایه گذاری بیش از 19 میلیارد تومبا به حجم 47. میلیون متر مکعب در سال در تکمیل و توسعه زیرساخت ها و طرح های فاضلاب.

امینی تعداد این قراردادها را 14 قرارداد ذکر کرد و ادامه داد: با اجرای این قراردادها بخشی از نیاز آبی صنایع بزرگ رفع و استفاده از آب متعارف در صنایع 7 استان کشور حذف می شود.

افتتاح پروژه های آب و فاضلاب استان تهران

مدیر کل آبفای در حضور رئیس جمهور همچنین بهره برداری از پروژه های آب و فاضلاب استان تهران با اعتباری بیش از 17 میلیارد تومان را برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل 5 هزار میلیارد تومان آب برای افزایش ظرفیت آب شرب است. تامین و 12 میلیارد تومب پروژه های مرتبط به پروژه فاضلاب شهر تهران است.

امینی افزود: این پروژه ها نقش مهمی در تامین آب و ارتقای ضریب بهره برداری از شبکه فاضلاب استان تهران خواهند داشت و شامل افتتاح مرکز پایش و کنترل فاضلاب تهران، بزرگترین و مجهزترین نیروگاه امداد فاضلاب در استان تهران است. کشور. افزایش ظرفیت ششمین تصفیه خانه آب شرب تهران. بهره برداری از طرح توسعه شبکه فاضلاب نیمه غربی تهران با دبی 1250 لیتر در ثانیه باید 700 هزار شهروند تهرانی را تحت پوشش قرار دهد.

به گفته مدیرعامل سازمان آب کشور، توسعه مخازن ذخیره آب 222 هزار مترمکعبی، تکمیل 32 کیلومتر پروژه آبرسانی الغدیر و بهبود 86 کیلومتر از توزیع آب شرب تهران از دیگر موارد است. پروژه هایی که پنج شنبه 3 فروردین افتتاح می شوند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37795

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.