• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

فیلم کلمات زشت ادای احترام به علی پروین و حسن روشن برای هایده و معین

  • کد خبر : 37118
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
فیلم کلمات زشت ادای احترام به علی پروین و حسن روشن برای هایده و معین

فیلمی از سخنرانی یدالله حسینی رئیس هیئت خادم الشهدا قم در حمله به علی پروین و حسن روشن هایده و معین این دو اسطوره در برنامه تحویل سال نو پرسپولیس و استقلال را «آشغال کثیف» خطاب می کنند. او مدعی است که اگر در استودیو برنامه حضور داشت، گلوی مجری برنامه را گاز می گرفت!

عصرایران نوشت: در یک برنامه تلویزیونی در ایام نوروز که مجری ( محمدحسین میشاقی (از دو مهمان معروف) حسن روشن و علی پروین ) یعنی اسم خواننده مورد علاقه شما، اولی حسن روشن ستاره سابق استقلال/تاج و تیم ملی می گوید: معین. علی پروین کاپیتان و مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی هم می گوید: برویم! و این یعنی هر دوی آنها از خط قرمز صداوسیما عبور کردند، زیرا با معیارهای صداوسیما هیچکس نباید این دو خواننده را بشناسد! چه برسد به اینکه اسم بیاورد و چه برسد به علاقه! روزی روزگاری کاست و نوارهای ویدئویی شان را هم توقیف کردند! مجری پرسید و آنها بدون ریا جواب دادند و جمعیت کف زدند و پسندیدند و در برنامه ای دیگر ابی (ابراهیم حامدی) نام را برد و حضار کف زدند.

بدیهی است که صدا و سیما برای جبران افت و کاهش مخاطب به راحتی عمل کرده اند، اما در طرف دیگر قضیه با مشکل مواجه هستند. همچنین ویدئویی منتشر شده است که در آن فردی به نام حاج یدالله حسینی، رئیس حکومت قم، خادم الشهدایی، به شدت از صدا و سیما به دلیل دعوت نکردن رزمندگان برای بزرگداشت ماه رمضان به جای این دو فوتبالیست سابق انتقاد می کند. ستاره ها. وی با جملاتی چون آشغال و کثافت به خاطر نام بردن از هایده و خواننده معین به مهمانان برنامه اشاره کرد و درباره مجری برنامه نیز گفت: اگر در استودیو بودم گلوی مجری را می جویدم. (میشاقی).

علی پروین و حسن روشن در تلویزیون

یدالله حسینی در ادامه گفت: ما این همه شهید دادیم و هیچ آشغالی نباید از تلویزیون پخش شود. 42 هزار جانباز داریم که تعدادی از آنها جانباز سلامت روان هستند. مگر ما 200 هزار شهید در جنگ ندادیم؟ با این رادیو سرتان را پاک کنید. رفقای ما کشته شدند…

هیچ کس نمی توانست بگوید: برادر! جانبازان نیز شهروندان این کشور هستند. آیا به برنامه های خنده و سرگرم کننده نیاز ندارید؟ بسیاری از آنها فوتبالیست هستند یا بوده اند و با علی پروین و حسن روشن خاطراتی دارند. پس چطور از طرف آنها ادعای وکالت می کنید و به جرم ذکر نام خواننده مورد علاقه تان حرف های زشت می زنید؟

احتمالا خادم الشهدایی رئیس هیئت قم نمی داند که خود حسن روشن برادر شهید است. چرا که برادر ارتشی او در روز اول یا دوم جنگ (مهر 59) به شهادت رسید و این یکی از دلایل ناکامی تیم ایران در بازی های آسیایی کویت بود. جدا از این بچه های بازازی که از طرف او صحبت می کنند علاقه ای به فوتبال و این دو ندارند؟ میوه تلخ درخت خودی غیرخدی را در انتخابات نچشید و نچشید و خواستید گردنتان را گاز بگیرید؟

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37118

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.