• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

شرکت تریلیون دلاری بعدی در کدام صنعت قرار دارد؟

  • کد خبر : 39867
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
شرکت تریلیون دلاری بعدی در کدام صنعت قرار دارد؟

اکوایران: مدیرعامل شرکت آپلینک از ظهور شرکت میلیارد دلاری بعدی از صنعت دیپین خبر داد. صنعتی که رشد قابل توجهی دارد.

به گفته اکوایران، شرکت بعدی که بیش از یک تریلیون دلار ارزش دارد، می تواند صنعت «DePIN» یا «شبکه زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز» باشد. کارلوس لی سانتوس، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Uplink، اعلام کرده است که شرکت بعدی که وارد این دسته می شود، به دلیل نیاز روزافزون به اتصال سخت افزاری بی سیم، احتمالاً به این هدف دست خواهد یافت و بر اساس یک زیرساخت اتصال غیرمتمرکز است.

به گزارش کوین تلگراف، لی سانتوس گفت: “من واقعا معتقدم که شرکت تریلیون دلاری بعدی مستقل خواهد بود و به احتمال زیاد در زمینه اتصال بی سیم خواهد بود.” این بخشی است که بازار در آن در حال رشد است.”

Uplink یکی از شرکت هایی است که از شبکه بی سیم غیرمتمرکز خود برای ایجاد ارتباط بیشتر بین زیرساخت های بی سیم جدید و موجود استفاده می کند.

دیپین یک فناوری نوظهور است که از بلاک چین برای ایجاد، نگهداری و راه اندازی شبکه هایی از منابع فیزیکی مانند حسگرها، آنتن های بی سیم، ایستگاه های تلفن همراه و حتی منابع انرژی توزیع شده استفاده می کند.

در اینجا خلاصه ای از ویژگی های کلیدی DePIN آمده است:

غیرمتمرکز: DePIN ها مبتنی بر بلاک چین هستند، به این معنی که هیچ مرجع مرکزی برای کنترل شبکه وجود ندارد. این به افزایش کارایی و شفافیت کمک می کند.

خودکار: DePIN ها از قراردادهای هوشمند برای خودکارسازی وظایفی مانند مدیریت منابع، تخصیص پهنای باند و پرداخت ها استفاده می کنند. این به کاهش هزینه ها و افزایش کارایی کمک می کند.

انعطاف پذیر: DePIN ها را می توان برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از برنامه ها، از جمله اینترنت اشیا (IoT)، شهرهای هوشمند، زنجیره تامین و مراقبت های بهداشتی سفارشی کرد.

صنعت دیپین یکی از سریع‌ترین در حال رشد است و مجموع بازار آدرس پذیر تخمینی بیش از 2.2 تریلیون دلار است.

طبق گزارش مساری در ژانویه 2023، انتظار می رود صنعت DePIN تا سال 2028 به بیش از 3.5 تریلیون دلار برسد که نشان دهنده افزایش بیش از 1.3 تریلیون دلار است.

مدیرعامل Uplink گفت که پیش‌بینی رشد مساری در صنعت به دلیل نیاز روزافزون به راه‌حل‌های اتصال غیرمتمرکز جدید که می‌تواند بر ناکارآمدی راه‌حل‌های اتصال فعلی غلبه کند، 100 درصد برآورده خواهد شد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه (10 ژوئن) از 67138 دلار تا 68801 دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت 17:53 به وقت ایران به قیمت 68737 دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 900 دلار افزایش یافته است.

ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 91.26 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل حدود 1 درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 3703 دلار به 3801 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 17:53 به وقت ایران با قیمت 3787 دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 10 دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش های دومین ارز دیجیتال جهان در 24 ساعت گذشته 26.16 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته تغییر چندانی نداشته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39867

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.