• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7

شاخص بورس امروز و هفته گذشته را اینجا ببینید

  • کد خبر : 25506
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
شاخص بورس امروز و هفته گذشته را اینجا ببینید

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورس امروز و هفته گذشته را در ادامه بخوانید و برای مشاهده لحظه به لحظه بورس تهران اینجا کلیک کنید.

گزارش روزانه بازار سهام برای 21 سپتامبر

بورس اگرچه سومین روز معاملاتی هفته را با حجم و ارزش کم به پایان رساند، اما نسبت به روزهای گذشته بسیار متعادل بود و اکثر سهام این بازار در محدوده صفر تابلو قرار داشتند.

بنابراین گزارش، در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با 4 هزار و 600 واحد افزایش به رقم 2 میلیون و 127 هزار واحد رسید و شاخص کل هم وزن نیز با افزایش 3 هزار و 200 واحدی به ارتفاع 718 هزار واحدی رسید.

گفتنی است، سه نماد «شستا»، «خودرو» و «میدکو» بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس و سه نماد «سپهر»، «خاور» و «بپس» بیشترین تأثیر را بر شاخص کل داشتند. شاخص سهام . -نماد پیشخوان و همچنین سه نماد «تاکردان»، «سامان» و «خودرو» سه نماد پرمعامله بورس و نمادهای «بمولد»، «فنفر» و «د» سه نماد پرمعامله بودند. نمادها در بازار فرابورس امروز.

شایان ذکر است ارزش معاملات خرد در بازار فعلی مورخ 31 شهریور 1402، 4 میلیارد تومان بوده است. گفتنی است امروز افراد حقیقی حدود 400 میلیارد تومان از بورس برداشت کردند.

در بازار کنونی 228 نماد در محدوده مثبت و 185 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس نیز 165 نماد در محدوده مثبت و 140 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

شاخص کل بورس امروز بلاتکلیف است + نمادها

بورس اوراق بهادار تهران امروز

بورس امروز دوشنبه بیستم شهریورماه سومین روز کاری هفته را با بلاتکلیفی آغاز کرد و شاخص کل بورس با افت 749 واحدی به رقم 2 میلیون و 122 هزار واحد رسید، اما شاخص کل هم وزن به اوج رسید. 715 هزار واحد با 819 واحد افزایش.

لازم به ذکر است 6 نماد آشنا شستا، شبندر، فولاد، وبملت و فارس بیشترین تاثیر منفی و نماد خودرو بیشترین تاثیر مثبت را در بورس جاری داشتند.

بازار سهام امروز منفی شد + نمادها

نقشه امروز بورس تهران

بورس اوراق بهادار تهران امروز

شاخص کل بورس امروز منفی شد و به حداکثر دو میلیون و 125 هزار واحد رسید.

بورس امروز و دومین روز کاری هفته مانند دیروز با فشار عرضه آغاز شد و حتی اطلاعیه جدید بانک مرکزی و تغییر نرخ ارز نتوانست بازار را نجات دهد.

امروز یکشنبه 28 شهریورماه شاخص کل بورس با افت 4 هزار واحدی به رقم 2 میلیون و 125 هزار واحد رسید و شاخص کل هم وزن نیز با افت 800 واحدی به رقم 715 هزار واحد رسید.

لازم به ذکر است 7 نماد فولاد، شپنا، فملی، شستا، شتران و شبندر بیشترین تاثیر منفی و نماد ذوب بیشترین تاثیر مثبت را در بورس داشتند.

شاخص کل بورس اولین روز هفته را با کاهش + نمادها آغاز کرد

نقشه امروز بورس تهران

بورس اوراق بهادار تهران امروز

شاخص کل بورس امروز شنبه 27 شهریورماه با افت 13 هزار واحدی آغاز شد و به رقم حداکثر 2 میلیون و 137 هزار واحد رسید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ابتدای معاملات امروز شنبه هجدهم شهریور ماه با افت 13 هزار و 579 واحدی، حداکثر در رقم 2 میلیون و 137 هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم وزن 720 هزار و 179 واحد با افت 6 هزار و 280 واحدی بود.

گفتنی است از جمله نمادهایی که بر شاخص کل بورس تاثیر منفی داشتند، 7 نماد نوری، فولد، فملی، خودرو، شستا، بوعلی و خساپا هستند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با افت 200 واحدی به رقم 26 هزار و 577 واحد رسید.

بورس تهران امروز را با رشد ضعیف شاخص های اصلی آغاز کرد. معاملات هفته گذشته سهام نشان داد که رکود همچنان محیط معاملاتی غالب است و شروع یک روند صعودی قوی دور از تصور است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=25506

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.