• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
2

سونوگرافی در منزل را به مجموعه خدماتی آنی آزما محول کنید!

  • کد خبر : 39538
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
سونوگرافی در منزل را به مجموعه خدماتی آنی آزما محول کنید!

آیا به دنبال راهکاری برای پیگیری وضعیت رحم، سلامت جنین، کبد، طحال، کلیه، پانکراس و سایر ارگان های داخلی هستید؟ در این صورت، انجام آزمایش تصویربرداری یا همان سونوگرافی را در اولویت قرار دهید. این روش تصویربرداری می تواند کاربردی ترین راهکار برای تشخیص به موقع و کمک به درمان سریع تر بسیاری از بیماری ها باشد.

آنی ازما: مرکز سونوگرافی تخصصی و فوق تخصصی در تهران

مراکز مختلفی در سطح تهران انواع خدمات مربوط به سونوگرافی را ارائه می دهند؛ اما آنی آزما از بهترین آنها است. در آنی آزما، خدمات سونوگرافی در منزل خود فرد انجام می شود و بیمار الزاماً نباید به مراکز درمانی مراجعه کند. در واقع، این خدمت مجموعه آنی آزما به شکل کاملاً تخصصی و فوق تخصصی با استفاده از دستگاه های مختلف در منزل خود افراد به آنها ارائه می شود.

سونوگرافی: پنجره ای به سوی سلامت بدن

در این تکنیک تصویربرداری، امواج دارای فرکانس بیشتر به بدن ارسال می شوند. این امواج می توانند تصاویری را از قسمت های مختلف اعضای داخلی بدن فرد تهیه کنند. در صورتی که تصاویر کاملاً واضح و شفاف باشند، پزشک می تواند دقیق تر از وضعیت سلامت فرد مطلع شود. در کل، این نوع خدمت درمانی را می توان پنجره ای به سوی سلامت بدن در نظر گرفت که مورد توجه پزشکان قرار گرفته است.

هدف اصلی انجام سونوگرافی، عکسبرداری از ارگان های درون بدن جهت تشخیص بیماری‌ها و نقص های احتمالی در اعضا و بافت های بدنی مانند رحم، تخمدان، پستان، کبد، ریه و غیره است. همچنین، این روش تصویربرداری برای اندازه گیری جریان خون، شناسایی نواحی التهابی و بررسی جنین در دوران بارداری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی انواع سونوگرافی در آنی ازما

در آنی آزما، انواع خدمات تصویربرداری به افراد ارائه می شود. شما می توانید با توجه به نیاز و شرایط خود، هر یک از خدمات تصویربرداری آنی آزما را دریافت کنید. تمام خدمات سونوگرافی توسط آنی آزما به بهترین نحو و توسط متخصصین مجرب انجام می شوند. انواع خدمات تصویربرداری مجموعه آنی آزما شامل موارد زیر است:

  • لگن و شکم: از متداول ترین روش های تصویربرداری می توان به سونوگرافی لگن و شکم اشاره کرد. در این روش از امواج صوتی جهت تولید تصویر از پانکراس، کلیه، تاندون ها و ماهیچه ها، بافت های نرم لگن و شکم، طحال و صفرا استفاده می شود. افراد دارای مشکلات کلیوی می توانند برای اطلاع از وضعیت سلامت کلیه های خود به صورت دوره ای این روش تصویربرداری را انجام دهند.

  • داپلر: از سایر روش های تصویربرداری می توان به سونوگرافی داپلر اشاره کرد. این خدمت ویژه توسط مجموعه آنی آزما به افراد ارائه می شود. در این روش تصویربرداری، تصاویری از حرکات خون و مایعات در بدن جمع آوری می شود و نتایج آن درباره وضعیت فرد اطلاعاتی را در اختیار پزشک قرار می دهد.

سونوگرافی داپلر می‌تواند هرگونه ناهنجاری در قلب، نارسایی دریچه‌ها و … را ارزیابی کند؛ این روش تصویربرداری نشان می دهد که قلب چه میزان خون را پمپاژ می کند. در واقع، این تکنیک تصویربرداری برای تخمین میزان جریان خون در عروق خونی توسط پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین روش تصویربرداری

کاربردهای سونوگرافی در تشخیص و درمان بیماری ها

کاربرد سونوگرافی در تشخیص زودهنگام بیماری ها را نادیده نگیرید! در صورت ابتلا به برخی از بیماری ها، انجام این روش تصویربرداری برای شما مفید و کاربردی خواهد بود. در واقع، پروسه تشخیص و درمان با استفاده از تصویربرداری دقیق تر و سریع تر صورت می گیرد. از مهمترین کاربردهای این روش تصویربرداری می توان به بررسی وضعیت رحم در خانم ها با استفاده از سونوگرافی زنان و زایمان اشاره کرد.

به علاوه، این تکنیک تصویربرداری، اطلاعاتی را درباره وضعیت سلامت جنین نیز در اختیار مادر قرار می دهد. در واقع، از تکنیک تصویربرداری دو بعدی برای انجام سونوگرافی قلب جنین در دوران بارداری استفاده می شود. از کاربردهای کلی تکنیک سونوگرافی می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • بررسی سلامت کلیه و کبد

  • تشخیص سلامت طحال، پانکراس و کیسه صفرا

  • تشخیص کیست تخمدان

  • بررسی مشکلات رحم

  • پیگیری وضعیت سلامت جنین

کاربردهای سونوگرافی

مزایای انجام سونوگرافی در آنی ازما

انجام آزمایش های تصویربرداری در منزل توسط تیم آنی آزما مزیت هایی را به همراه خواهد داشت. یکی از این مزیت ها، عدم نیاز به منتظر ماندن در صف های طولانی انتظار در مراکز درمانی و بیمارستان ها جهت انجام تصویربرداری است. به علاوه، تصویربرداری در منزل خود فرد با دقت بیشتری انجام می شود و نتایج خطای کمتری در مقایسه با مراکز درمانی خواهند داشت.

مادران باردار نمی توانند بازه زمانی طولانی در مراکز درمانی منتظر بمانند؛ به همین خاطر سونوگرافی در منزل بهترین گزینه برای این دسته از افراد محسوب می شود. به دلیل احتمال ویروسی بودن محیط های مراکز درمانی و بیمارستان ها نیز سونوگرافی در منزل برای افراد دارای مشکلات ریوی و خانم های حامله بهترین گزینه محسوب می شود. پس اگر به فکر بهترین راهکار برای انجام سریع تصویربرداری با کمترین خطا و دقت بالا در محیطی تمیز و عاری از عفونت های ویروسی هستید، سونوگرافی در منزل توسط تیم آنی آزما را انتخاب کنید.

مراحل انجام سونوگرافی در آنی ازما

برای انجام سونوگرافی در آنی آزما باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. شما می توانید به سایت آنی آزما مراجعه کرده و در بخش مربوط به خدمات، نوع روش تصویربرداری مدنظرتان را انتخاب کنید. در واقع، امکان انتخاب یکی از روش های داپلر، سونوگرافی شکم و لگن و داپلر دو اندام در سایت آنی آزما وجود دارد. بعد از انتخاب روش مدنظرتان، هزینه به شما اطلاع داده می شود؛ خدمت موردنظر را می توانید به سبد خریدتان اضافه کنید.

آمادگی های لازم قبل از انجام سونوگرافی

قبل از انجام هر یک از روش های تصویربرداری باید به نکات مراقبتی توجه کنید. به عنوان مثال، برای انجام سونوگرافی رحم، باید از چند ساعت قبل از تصویربرداری، مایعات مصرف کنید تا مثانه تان به اندازه کافی پر باشد؛ در صورت پر نبودن مثانه، احتمال خطا در نتیجه تست وجود دارد. به منظور انجام تصویربرداری کیسه صفرا نیز افراد باید 6 الی 8 ساعت ناشتا باشند و جهت پر بودن مثانه، 4 تا 6 لیوان مایعات مصرف کنند. به هیچ عنوان از داروهای ادرارآور قبل از انجام هرگونه تصویربرداری استفاده نکنید.

هزینه های سونوگرافی در آنی ازما

هزینه سونوگرافی در منزل به این بستگی دارد که کدامیک از انواع روش تصویربرداری برای شما توسط پزشک تجویز شده است. هزینه تصویربرداری داپلر دو اندام در مقایسه با داپلر در آنی آزما بیشتر است. به علاوه، هزینه کمتری را می توانید برای انجام تصویربرداری شکم و لگن کنار بگذارید. جهت اطلاع دقیق از هزینه های انواع سونوگرافی ها در منزل می توانید با آنی آزما در تماس باشید.

تفسیر نتایج سونوگرافی توسط متخصصان مجرب آنی ازما

نتایج این روش تصویربرداری توسط متخصصین مجرب آنی آزما در کوتاه ترین زمان به بیماران ارائه می شوند. به علاوه، تفسیر نتایج با بالاترین دقت نیز صورت می گیرد و کمتر احتمال خطا وجود دارد. با انجام آزمایش تصویربرداری در منزل توسط مجموعه آنی آزما لازم نیست که درباره تفسیر نتایج دغدغه و نگرانی داشته باشید.

آنی ازما: پیشرو در ارائه خدمات سونوگرافی با کیفیت بالا

آنی آزما، انواع خدمات سونوگرافی با کیفیت بالا را به افراد ارائه می دهد. این مجموعه، پیشرو در ارائه انواع تصویربرداری داپلر دو اندام، شکم و لگن و داپلر است. جهت انجام هر یک از این روش های تصویربرداری می توانید با مرکز بزرگ خدمات درمانی آنی آزما در ارتباط باشید. ارائه خدمات سونوگرافی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از قابلیت های مجموعه آنی آزما محسوب می شود.

سوالات متداول:

  1. سونوگرافی چیست و چه کاربردی دارد؟

اسکن اولتراسوند یا سونوگرافی، نوعی آزمایش رایج محسوب می شود که از امواج صوتی با فرکانس بالا برای ثبت تصاویر شفاف از داخل بدن افراد استفاده می کند.

  1. چه نوع سونوگرافی هایی در آنی ازما انجام می شود؟

انواع سونوگرافی های داپلر دو اندام، شکم و لگن و داپلر در مجموعه آنی آزما انجام می شوند.

  1. سونوگرافی برای چه کسانی لازم است؟

انجام سونوگرافی به صورت دوره ای برای خانم های باردار، افراد دارای مشکلات کلیوی، کبد و طحال لازم و ضروری است.

  1. آمادگی های لازم قبل از انجام سونوگرافی چیست؟

از مهمترین اقدامات برای انجام این روش تصویربرداری می توان به مصرف مایعات به میزان فراوان جهت افزایش دقت هر نوع سونوگرافی اشاره کرد.

  1. چه مدت طول می کشد تا نتایج سونوگرافی آماده شود؟

نتایج این روش تصویربرداری در کوتاه ترین توسط مجموعه آنی آزما برای بیماران ارسال می شود.

  1. هزینه سونوگرافی در آنی ازما چقدر است؟

برای اطلاع دقیق از هزینه انجام این روش تصویربرداری با مجموعه آنی آزما در تماس باشید.

  1. آیا می توانم تصاویر سونوگرافی خود را به صورت آنلاین دریافت کنم؟

شما می توانید تصاویر مربوط به سونوگرافی را توسط آنی آزما به شکل آنلاین دریافت کنید.

  1. آدرس و شماره تماس آزمایشگاه آنی ازما چیست؟

آزمایشگاه آنی آزما در تهران قرار دارد و جهت دریافت خدمات تصویربرداری در منزل می توانید با شماره های 02177718654 و 02177907959 در تماس باشید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39538

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.