• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

سایت وزارت راه اشتباه کرد/ تحویل نیم میلیون مسکن پردیس تا خرداد!

  • کد خبر : 37636
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
سایت وزارت راه اشتباه کرد/ تحویل نیم میلیون مسکن پردیس تا خرداد!

به گزارش اخبار اقتصادی، اگرچه مدعی تحویل 3500 واحد مسکونی بود که 500 واحد آن توسط نهضت ملی و 3000 واحد توسط مسکن مهر تامین شده است، اما در خردادماه امسال اعلام کرد که تیتر خبر وزارت راه و شهرسازی این رقم 500 هزار دستگاه اعلام شده است.

گویا «وزارت راه» شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال را به یاد آورده و خبر ۵۰۰ واحد را نیم میلیونی دیده است. اگرچه همه کسانی که شعار ساختن یک میلیون مسکن را داده بودند، پس از اجرا نشدن بخشی از شعار مذکور در عناوین مختلف در طول سال گذشته، حرف خود را پس گرفتند.

در زیر خلیل محبته مدیرعامل شرکت عمران پردیس روند اجرا طرح ملی نهضت مسکن وی در ادامه به تشریح شهر جدید پرداخت و گفت: عمده فعالیت شرکت عمران شهر جدید پردیس تکمیل واحدهای مسکن مهر استان است و علاوه بر آن 2 هزار و 43 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد. در پردیس از سال 2018 در حال ساخت می باشد.

مدیرعامل عمران شهر پردیس افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی بیش از 2000 واحد نهضت ملی مسکن 60 درصد است و در تلاش هستیم این تعداد واحد مسکونی را تکمیل و با مشارکت مردم تحویل دهیم.

محبت خواه در خصوص طولانی شدن روند اجرایی این تعداد واحد در شهر جدید پردیس توضیح داد: با توجه به توپوگرافی منطقه، ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در پردیس طولانی شده است. در حال حاضر 18 پیمانکار مشغول ساخت این واحدها هستند.

وی گفت: شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد 500 واحد مسکونی نهضت ملی و 3000 واحد مسکن مهر را در خرداد ماه تکمیل و در صورت تامین زیرساخت های آب، برق و گاز به متقاضیان تحویل دهد.

محبت خواه تاکید کرد: شرکت های خدمات رسان سعی کنند خدمات شهر پردیس را برای واحدهای در حال ساخت به موقع ارائه کنند تا امکان تحویل واحدها در زمان مقرر فراهم شود.

لازم به ذکر است که هدف اصلی عمران شهر جدید پردیس تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس است. از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدود 30 هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس باقی مانده است که با حمایت وزیر راه و شهرسازی و حمایت صندوق ملی مسکن، حدود 16 هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل داده شد. به متقاضیان در دو مرحله در مهر و اسفند 1402. قرار است در ماه های آینده حدود 3 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37636

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.