• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

ساخت شهرک جدید 10000 نفری در پرند

  • کد خبر : 30887
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
ساخت شهرک جدید 10000 نفری در پرند

به گزارش اخبار اقتصادی، آرش صیادی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با تاکید بر تلاش برای تامین زمین بیشتر برای تولید مسکن در آن شهر جدید، گفت: برای تامین زمین بیشتر با وجود اینکه در شهر جدید پرند با محدودیت زمین مواجه هستیم، وجود دارد. امکان توسعه وجود ندارد، چندین گزینه از جمله ایجاد شهرک، تغییر کاربری، الحاق در حال پیگیری است و تلاش می کنیم ظرفیت تامین زمین برای تولید مسکن را افزایش دهیم. .

این مسئول شهر جدید پرند تصریح کرد: شهرک اعتمادیه در حوالی پرند و متصل به شهر جدید پرند مصوب شده و ظرفیت 10 هزار نفر را دارد و در حال حاضر مراحل تملک در حال انجام است. در آینده نزدیک و در آستانه سال جدید خبرهای خوبی در شهر جدید پرند در حوزه مسکن خواهیم داشت.

مطالعات در مورد دسترسی پرندگان به درختان اردک در حال بررسی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند تصریح کرد: در محدوده دسترسی پرند علاوه بر محور فعلی، مسیر دوم را نیز اخذ کرده ایم که مجوز اتصال به بزرگراه غدیر است. در حال حاضر در مراحل مقدماتی انتخاب پیمانکار هستیم و مذاکرات با ستاد کل نیروهای مسلح برای اتصال مسیر سوم پرند به دلیل عبور از اراضی ارتش آغاز شده است. قرار است از این مسیر پرند به ملارد متصل شود که هم اکنون در مراحل مقدماتی است.

انجام عملیات زیربنایی و روبنایی با اعتبار 700 میلیارد تومان

صیادی گفت: پروژه های گسترده روبنایی و زیربنایی به ارزش نزدیک به 700 میلیارد تومان در محدوده شهرستان پرند در حال اجراست. تا پایان سال در حوزه روبناها از جمله پارک ها و توسعه فضای سبز جای خالی خواهیم داشت. دو مرکز درمانی دیگر نیز به این فضاها اضافه می شود. از نظر سرانه مذهبی نیز دو مسجد تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30887

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.