• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

زیبایی باورنکردنی خاله شیرین بعد از بارون بعد از 23 سال! بیوگرافی اکرم مهدوی و تغییر چهره!

  • کد خبر : 34500
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
زیبایی باورنکردنی خاله شیرین بعد از بارون بعد از 23 سال!  بیوگرافی اکرم مهدوی و تغییر چهره!

عمه شیرین بعد از باران سازمان بهداشت جهانی

اکرم مهدوی بازیگر جوان کشورمان شیرینی پس از باران است که در روزهای سخت با همراهی خانم کوچیک را تنها نگذاشت. شاید یکی از غم انگیزترین صحنه های این سریال ازدواج اجباری شیرین با غلام عمو شهربانوی بعد از باران بود، اتفاقی که هیچ کدام از ما دوست نداشتیم برای او بیفتد.

اکرم مهدوی شما در چه سالی متولد شده اید؟

با دیدن عکس های جدید اکرم مهدوی بعد از سال ها متوجه تغییر او می شویم اما با توجه به نقش کم او تعیین سن این بازیگر زن ایرانی کمی سخت است. سن دقیق این بازیگر را می توانید با توجه به تاریخ تولدش یعنی 4 تیر 1359 مشخص کنید.

بیوگرافی اکرم مهدوی بازیگر نقش شیرین در سریال پس از باران

همسر اکرم مهدوی کیست؟

در میان تصاویر منتشر شده با عنوان عکس های شیرین از سریال پس از باران، یکی دو مورد با نام همسر اکرم مهدوی وجود دارد که صحت ندارد و افرادی که در کنار او هستند به هیچ وجه با او ارتباطی ندارند. . او. در واقع اطلاعات موثقی از ازدواج و همسر شیرین پس از باران در دست نیست.

نوجوانی شیرین از سریال پس از باران

در قسمت شیرین سریال پس از باران، مخاطب باور نمی کند که این نوجوان صخره صبور بانوی کوچولو باشد. «شیرین» نوجوانی است که تصمیم می گیرد به بانوی شهرستانی در کارهایش کمک کند و به عنوان یک دوست وفادار در دوران پیری خاطرات خود را برای دیگران به ارمغان می آورد.

اکرم مهدوی در سریال «پس از باران» در نقش شیرین با بازی شاخص و قابل توجهی در کنار بازیگران مشهوری چون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم و رحیم نوروزی به ایفای نقش پرداخت.

شیرین

سریال اکرم مهدوی شیرین بعد از باران

داستان بازی اکرم مهدوی در نقش شیرین پس از باران

اکرم مهدوی گفت:

«آقای سیاوش ستاری کارگردان سریال «پریا» من را برای تست بازیگری به اداره ارشاد برد و بعد از پایان این سریال برای حضور در سریال «پس از باران» انتخاب شدم. او در جلسه رشت از من خواست سکانسی را اجرا کنم که باید بچه ای را از یک خانم پس بگیرم و در آن لحظه باید گریه کنم.

آقای حسینی که ممیزی من را پذیرفت و از گریه من هم الهام گرفت، گفت: بازیگران زیادی برای این نقش آمدند اما شما این نقش را به بهترین شکل بازی کردید. پس از این نظر مثبت، قراردادی با من بسته شد و تاکید شد که این نقش بسیار ماندگار خواهد بود.»

بعد از باران های پیاپی

اکرم مهدوی و بازیگران سریال پس از باران

این بازیگر در فیلم بعد از باران نقش پیری شیرین را بازی کرد.

در دوران پیری این نقش را خانم مهناز انصاریان معروف به خاله شیرین پس از باران بازی می کرد. مهناز انصاریان متولد 1334 است و حرفه او نویسندگی و بازیگری در سینما و تلویزیون است.

مهناز انصاریان

مهناز انصاریان بازیگر نقش پیری شیرین در سریال پس از باران

دیگر فیلم های شیرین بعد از باران بازی کرد

این بازیگر در چند فیلم دیگر از جمله هتل پاپلی، سریال آواز مه و سریال پریا به عنوان بازیگر حضور داشته است، اما درباره اکرم مهدوی در کوبر و اکرم مهدوی در افرا می توان گفت به دلیل عدم نامش. در لیست بازیگران این سریال ها مشخص است که هیچ یک از این مجموعه ها اجرا نشده است.

سریال آهنگ اردیبهشت

اکرم مهدوی در سریال آواز مه با ثریا قاسمی

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34500

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.