• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
7

رکورد مصرف بنزین شکسته شد

  • کد خبر : 25770
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
رکورد مصرف بنزین شکسته شد

به گزارش اخبار اقتصادی، علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: رکورد مصرف روزانه بنزین در روزهای پایانی شهریور در حالی شکسته شده است که ترافیک بین شهری و درون شهری افزایش یافته است. افزایش به ویژه در مناطق شمالی و شمال شرق کشور در حالی که از میانگین مصرف فراتر رفته است: بنزین از ابتدای شهریورماه سال جاری به 122 میلیون لیتر رسیده است.

اضافه شده: متوسط روغن مصرف کند در شهریور ماه سال جاری (122 میلیون لیتر) نسبت به مدت مشابه سال قبل (شهریور 1401) با 12 درصد افزایش معادل 13 میلیون لیتر در روز است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مصرف بسیار بالای بنزین در روزهای اخیر و نیاز به سوخت رسانی به موقع و مناسب جایگاه های عرضه سوخت را برشمرد و تاکید کرد: با توجه به افزایش تردد جاده ها و تردد مسافران در مسیر در مسیرهای شمال و شمال شرق کشور از رانندگان تقاضا می شود با بازگشایی مسیر ترانزیتی کامیون های تانکر، عبور و مرور را تسهیل کنند تا سوخت مورد نیاز مردم در زمان مناسب به نقاط عرضه منتقل شود.

نژادعلی تصریح کرد: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ستاد و در تمام مناطق کشور مراقب تامین سوخت مناسب نیروگاه ها (به دلیل شروع فصل سرما) و قنوات هستند. همچنین به کلیه جایگاه های عرضه سوخت در سراسر کشور، پیمانکاران و رانندگان، کامیون های تانکر برای تامین سوخت کافی در روزهای پایانی تابستان در حالت آماده باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم با توجه به افزایش ترافیک جاده ها و افزایش مصرف سوخت و احتمالا شلوغی جاده ها در مدیریت مصرف سوخت همکاری کنند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=25770

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.