• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
6

راه برای شناسایی یک پروژه رمزنگاری تمیز

  • کد خبر : 40677
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
راه برای شناسایی یک پروژه رمزنگاری تمیز

روز سه شنبه 31 خرداد 1403 شانزدهمین رویداد هفتگی سکه خوانی مجموعه مانی لب با حضور ساناز وفی کارشناس برجسته ارزهای دیجیتال با استقبال چشمگیر علاقه مندان به این حوزه برگزار شد. در این رویداد که به موضوع «شناسایی پروژه مناسب برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال» اختصاص داشت، ساناز وفی با ارائه تجربیات و تخصص خود به حاضران در انتخاب پروژه های مناسب برای سرمایه گذاری در این بازار پر چالش کمک کرد.

مرحله اول: یافتن پروژه های مناسب

وفی در ابتدای سخنان خود به فاز اول سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یعنی یافتن پروژه های مناسب پرداخت. وی در این بخش به حاضران آموزش داد که چگونه با شناسایی روندهای بازار، بررسی عوامل قیمت گذاری، بررسی مصاحبه با بنیانگذاران پروژه، مشاوره با وب سایت های تحلیلی و آماری، تجزیه و تحلیل بلاکچین پروژه و بررسی اخبار و تحولات مربوط به پروژه، پروژه های ارزشمندی را پیدا کنند . شناسایی پروژه های مناسب برای سرمایه گذاری

مرحله دوم: زمان سرمایه گذاری در پروژه را مشخص کنید

وافی به مرحله دوم سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یعنی شناسایی لحظه سرمایه گذاری در پروژه رفت. در این بخش او به شرکت کنندگان نحوه تجزیه و تحلیل شاخص های کلیدی بازار، تجزیه و تحلیل کاغذ سفید پروژه، ارزیابی فناوری و زیرساخت پروژه، بررسی اقتصاد پروژه، آشنایی با تیم و نقشه راه پروژه، تجزیه و تحلیل داده ها از چین، بررسی فعالیت های اجتماعی و اخبار مربوط به پروژه و شناسایی سرمایه گذاران اولیه پروژه می تواند زمان مناسب سرمایه گذاری در پروژه را مشخص کند.

وفی طی سخنانی به نکات مهمی در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اشاره کرد. او به مخاطبان یادآور شد که عملکرد گذشته تضمینی برای موفقیت در آینده نیست و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال با ریسک‌هایی همراه است. وی همچنین تاکید کرد که شما فقط پولی را سرمایه گذاری می کنید که توانایی از دست دادن آن را دارید و حتما قبل از سرمایه گذاری تحقیق کنید و به دنبال اطلاعات موثق باشید.

پس از صحبت های ساناز وفی، زمان پرسش و پاسخ در نظر گرفته شد. حاضران در این بخش سوالات زیادی را در مورد موضوعات مختلف مرتبط با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مطرح کردند و وافی با حوصله به آنها پاسخ داد.

شانزدهمین رویداد هفتگی سکه خوانی با استقبال گرم حاضرین و ارائه مطالب مفید و کاربردی توسط ساناز وفی به پایان رسید. این رویداد فرصتی ارزشمند برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بود تا از تجربه و دانش تخصصی یک متخصص برجسته در این زمینه بهره مند شوند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40677

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.