• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

در مورد قرارداد کریستیانو رونالدو با بازی Free Fire گارنا چه می دانید؟

  • کد خبر : 40110
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
در مورد قرارداد کریستیانو رونالدو با بازی Free Fire گارنا چه می دانید؟

قرارداد کریستیانو رونالدو با بازی Free Fire گارنا به یکی از خبرهای داغ در میان طرفداران این بازی مهیج و دوستداران این فوتبالیست پرتغالی تبدیل شد. رونالدو با عقد قرارداد با گارنا، به عنوان یکی از کاراکترهای قابل کنترل بازی فری فایر به نام کرونو ایفای نقش می کند. محبوب ها همواره مورد توجه و استقبال مردم هستند. همراه شدن یک فوتبالیست محبوب با یک بازی پرطرفدار و پر مخاطب، آن را به یک پدیده جهانی تبدیل خواهد ساخت. این حقیقتی است که شرکت ها و تولیدکنندگان بزرگ بازی های موبایلی و رایانه ای به آن واقف بوده و از آن برای جذب مخاطب بیشتر کمک گرفته اند. گیمرهای حرفه ای با اطلاع از خبر همکاری رونالدو با این بازی، با اشتیاق بیشتری نسبت به خرید جم فری فایر ارزان اقدام می کنند. همین امر سود کلانی را نصیب کمپانی سازنده این بازی پر هیجان نموده است.

در ادامه این مطلب از تهران جم با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در مورد جزئیات خبر انعقاد قرارداد کریستیانو رونالدو با بازی Free Fire گارنا و آموزش خریدن جم در فری فایر در اختیار شما قرار دهیم.

آیا رونالدو فری فایر بازی می کند؟

گارنا، شرکت دست اندر کار تولید بازی فری فایر با انتشار یک تیزر تبلیغاتی در یوتیوب از عقد قرارداد کریستیانو رونالدو با بازی Free Fire گارنا پرده برداشت. پس از آن، افراد زیادی در سراسر جهان با این سوال در ذهن خود مواجه شدند که آیا رونالدو فری فایر بازی می کند؟ این فوتبالیست مطرح با در دست گرفتن گوشی خود و انجام بازی Free fire به تمامی این ابهامات پاسخ مثبت داد. کاراکتر جدید بازی به نام کرونو Chrono به دنیای بازی های موبایلی معرفی شد. این همکاری بر محبوبیت بازی فری فایر افزوده و طرفداران کریستیانو رونالدو را نیز با خود همراه ساخت. رونالدو به عنوان یکی از بزرگ ترین و مطرح ترین چهره های تاریخ فوتبال دنیا شناخته می شود. دریافت توپ و کفش های طلایی اروپا درخشش و نبوغ این فوتبالیست حرفه ای را در تخصص خود به اثبات می رساند. او با بازی در منچستر یونایتد و پس از آن در رئال مادرید چهره خود را در کل دنیا مطرح و ماندگار ساخت.

آیا رونالدو فری فایر بازی می کند؟

دلیل عقد قرارداد کریستیانو رونالدو با بازی Free Fire گارنا از زبان این بازیکن پرتغالی

بازی فری فایر در سبک بتل رویال از ایده های جذاب و گرافیک خارق العاده ای برخوردار می باشد. همین امر توجه سلبریتی ها و ستارگان بسیاری را در دنیا به خود معطوف نموده است. یکی از همین افراد کریستیانو رونالدو است.

طراحی یک شخصیت محبوب با ویژگی های این فوتبالیست مطرح و در محیطی به مراتب جدیدتر و جذاب تر بسیار هیجان انگیز خواهد بود. گارنا برای پروژه کرونوی بازی فری فایر، قابلیت ها و المان های جدید و خارق العاده ای را در نظر گرفته است. تمامی این فاکتورها دلیل اصلی عقد قرارداد کریستیانو رونالدو با بازی Free Fire گارنا بوده است.

رونالدو امیدوار است که تمامی گیمرها از سراسر جهان به اندازه ای که خود او از تغییر بازی فری فایر هیجان زده است، از محیط بازی لذت ببرند. کریستیانو رونالدو از گیمرهای حرفه ای و طرفداران همیشگی Free fire می خواهد تا با پیدا کردن شخصیت او در بازی، او را به چالش کشیده و یک بازی متفاوت را تجربه نمایند. وی با تشویق طرفداران خود به انجام این بازی و شرکت در آیتم ها و چالش های آن، قدم های بسیاری موثری را در سودآوری شرکت گارنا برداشته است.

قابلیت های کاراکتر کرونو در فری فایر

قرارداد کریستیانو رونالدو با بازی Free Fire گارنا کاراکتری به نام کرونو را خلق کرد. این شخصیت از قدرت و توان بدنی بسیاری بالایی در بازی فری فایر برخوردار است. کرونو همچون دیگر شخصیت های خاص در بازی، دارای توانایی Time Warp می باشد. به واسطه وجود این قابلیت، کاراکتر بازی و دیگر همراهان او، در یک میدان نیرویی محصور می شوند. این میدان نیرو علاوه بر آن که اغلب شلیک ها را جذب کرده و آتش ها را فروکش می کند، امکان شلیک و حمله کاراکتر به دشمن را نیز امکان پذیر می سازد. بالا رفتن لول گیمر در بازی، به قدرت و کارایی Time Warp خواهد افزود. بهتر است از این قابلیت در فضای باز بهره برده و حملات دشمن را دفع نمایید.

کاراکتر کرونو در فری فایر و قابلیت های آن

خرید جم فری فایر در کوتاهترین زمان ممکن

در بازی فری فایر، در اختیار داشتن میزان جم بیشتر، قابلیت ها و امکانات بسیاری را شامل حال گیمر خواهد ساخت. جم ارز رایج در بازی Free Fire است. خرید این ارز، یک پرداخت درون برنامه ای بوده و انجام آن به داشتن حساب مستر یا دیگر حساب های ارزی وابسته می باشد.

فروشگاه اینترنتی تهران جم یکی از معتبرترین و بهترین وب سایت های فعال در زمینه فروش جم بازی های موبایلی است. این فروشگاه کارنامه درخشانی را در زمینه پرداخت های درون برنامه ای انواع بازی ها بر جای گذاشته است. چنانچه قصد خرید جم فری فایر را دارید به شما تهران جم را پیشنهاد می کنیم. با این انتخاب یک خرید قانونی، مطمئن و به صرفه را تجربه خواهید کرد.

منبع: https://tehrangem.com/

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40110

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.