• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

خود دولت باید پول یارانه ملی مسکن را بدهد/ صددرصد با پرداخت پول از طرف مردم مخالفیم

  • کد خبر : 39116
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
خود دولت باید پول یارانه ملی مسکن را بدهد/ صددرصد با پرداخت پول از طرف مردم مخالفیم

به گزارش اخبار اقتصادی، پس از تصمیم خلق الساعه وزارت راه و شهرسازی با توجه به تحویل واحدهای ساخته شده مسکن ملی واوان اسلامشهر، پروژه مآب سازه به مردم، با شرط پرداخت پول مشترک از سوی متقاضیان که در گزارش «می توانی پرداخت کنی، نمی توانی» آمده است. / بدعت جدید وزارت راه با گرفتن پول از خانه اتباع! به آن پرداخته بود؛ واکنش های کم و بیش مشابهی را در میان نمایندگان مردم برانگیخت.

ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، درباره مصوبه جدید وزارت راه مبنی بر لزوم پرداخت یارانه ملی مسکن توسط متقاضیان مسکن ملی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی رکنا گفت: به جای سوال مردم برای آن، دولت باید خودش مزایا را بپردازد.»

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: این طرح از ابتدا برای کمک به ضعیف ترین اقشار و پایین ترین دهک های جامعه بود و اکنون این افراد نمی توانند فشار زیادی را تحمل کنند.

اسماعیلی اضافه کرد: پیشنهاد می کنیم دولت برای حل این مشکل بحث مشاعات را بپذیرد چرا که همانطور که می دانیم مسکن به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.

نماینده مردم گرامی در مجلس یازدهم تصریح کرد: این تنها مشکل ملی مسکن نیست، دولت باید به ارائه خدمات کم بهره به متقاضیان رسیدگی کند چرا که این مشکل نیز چالش بزرگی است که مردم با آن مواجه هستند.

وی تصریح کرد: مجلس و دولت باید کمک کنند; مردم دیگر توان پرداخت بیش از این را ندارند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39116

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.