• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

خرما در فروشگاه های میادین تهران 15 درصد زیر قیمت است

  • کد خبر : 35351
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
خرما در فروشگاه های میادین تهران 15 درصد زیر قیمت است

اکو ایران: از نیمه دوم اسفندماه عرضه خرما با 15 درصد زیر قیمت شهری در میادین میوه و تره بار تهران آغاز می شود. تحقیقات «اکو ایران» نشان می دهد در حال حاضر حداقل قیمت هر کیلو خرما 60 هزار تومان و حداکثر آن بالای 220 هزار تومان است.

اخبار اقتصادی، تاکنون بیش از 600 تن خرما برای استفاده تمامی استان ها در ماه رمضان در کشور ذخیره شده است. از این میزان 100 تن خرما به تهران می رسد. اما قیمت دقیق تاریخ های امسال مشخص نیست.

چندی پیش رئیس سازمان تعاون روستایی کشور ابراز امیدواری کرد که با توجه به ذخیره سازی بیش از 600 تن خرما برای ماه مبارک رمضان امسال، قیمت ها تعدیل شود و مردم در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

این در حالی است که رئیس سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران قیمت خرما در میادین شهرداری تهران را 15 درصد کمتر از قیمت عرضه شده در سطح شهر اعلام کرده است. مهدی بختیاری زاده تاکید کرد که تلاش می کنیم قیمت را کمتر از پروتکل ستاد تنظیم بازار کنیم.

وی درباره وضعیت انبارهای میوه در آستانه عید نیز گفت: در حال حاضر در تهران میزان ذخیره میوه برای فروش در میادین شهرداری 2500 تن سیب و 1200 تن پرتقال است و این میوه ها به تدریج در سطح شهر به فروش می رسد. مکان ها از 10 مارس. .

بر اساس اعلام شهرداری تهران، بختیاری زاده ادامه داد: در حال حاضر میزان تامین مواد پروتئینی افزایش یافته و این روند در ایام نوروز ادامه خواهد داشت و تامین کافی انجام خواهد شد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=35351

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.