• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

جزئیات جدید فساد در فوتبال: پرداخت 400 سکه رشوه

  • کد خبر : 39621
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
جزئیات جدید فساد در فوتبال: پرداخت 400 سکه رشوه

اکوایران: در پی فساد مالی باشگاه مس رفسنجان، «ایسنا» اعلام کرد که مدیران سابق این باشگاه فوتبال تنها در یکی از پرونده های تشکیل شده علیه خود به پرداخت 400 سکه طلا به عنوان رشوه متهم شدند.

اخبار اقتصادی، هفتم اردیبهشت ماه پس از انتشار خبری مبنی بر فساد مالی باشگاه مس رفسنجان و سران فدراسیون فوتبال، این فدراسیون با انتشار اطلاعیه ای بدون ذکر نام خداداد پایان فعالیت خود را اعلام کرد. افشاریان و سهیل مهدی.

پس از گذشت 10 روز از این خبر، امروز 15 خرداد، «ایسنا» عنوان کرد که مدیران سابق باشگاه مس رفسنجان تنها در یکی از پرونده های تشکیل شده علیه خود به پرداخت 400 سکه طلا به عنوان رشوه متهم شدند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال 9 اردیبهشت در خصوص وضعیت پرونده فساد فوتبال اظهار داشت: اطلاعات ما همان چیزی است که اعلام شده است، موضوع پرداخت رشوه در دادگستری کرمان در حال بررسی است و در صورت اثبات ، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

استعفا یا اخراج؟ افشاریان و مهدی به خاطر فساد مالی مس رفسنجان از فدراسیون فوتبال جدا شدند.

اکوایران: در پی انتشار خبری مبنی بر فساد مالی باشگاه مس رفسنجان و سران فدراسیون فوتبال، این فدراسیون با انتشار اطلاعیه ای بدون ذکر نام خداداد افشاریان و سهیل مهدی پایان فعالیت خود را اعلام کرد.

ایسنا در خبر امروز خود مدعی شده است که با تغییر مدیریت باشگاه مس رفسنجان، مربیان جدید متوجه بدهی 220 میلیاردی می شوند و پس از بررسی مدارک مالی باشگاه مشخص می شود که هیچ گونه مالی وجود ندارد. اسناد بخش زیادی از هزینه های انجام شده را ندارد.

مدیران باشگاه مس اطلاعاتی را که به دست آورده اند با مدیران ارشد شرکت ملی مس در میان می گذارند و این شرکت برای استیفای حقوق خود اقدام قانونی می کند. در ادامه با ورود نهادهای اطلاعاتی و بررسی تراکنش های مالی حساب باشگاه مس رفسنجان مشخص می شود مبالغ زیادی از حساب این باشگاه به حساب سه عابر بانک واریز شده است. ضمناً پس از احضار این صرافان مشخص می شود که آنها این ارقام را بابت فروش 400 سکه طلا و مقادیری دلار و یورو دریافت کرده اند.

در خبر «ایسنا» اشاره ای به اینکه سکه ها به دست چه کسانی رسیده است، نیست و مدیران جدید باشگاه هیچ سندی از نحوه خرج سکه و دلار در باشگاه پیدا نمی کنند. یعنی هیچ سندی در باشگاه مس رفسنجان وجود نداشت که نشان دهد این سکه ها و سکه های خریداری شده به چه کسانی داده شده است.

پیش از این «شهرآرا نیوز» نیز در پنجم اردیبهشت ماه از مبادله حدود 600 سکه بین یک باشگاه فوتبال صنعتی و مسئولان برجسته فدراسیون فوتبال خبر داده بود.

این پرونده همچنان مفتوح است و مقامات قضایی پیگیر جزئیات ماجرا هستند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39621

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.