• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8

جدول جدید قیمت مسکن در بازار شب عید

  • کد خبر : 36633
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
جدول جدید قیمت مسکن در بازار شب عید

اخبار اقتصادی، با وجود موجودی کافی فایل های فروش در چندین محله و منطقه تهران اعم از مصرفی و مناطق جنوبی، هم اکنون دلالان و فعالان بازار املاک و مستغلات شهر تهران از کاهش تعداد معاملات خرید و فروش در روزهای پایانی سال خبر می دهد.

دلالان املاک می گویند بازار معاملات ملکی تهران معمولا هر سال قبل از 30 اسفند به فعالیت خود پایان می دهد و در فروردین ماه نیمه تعطیل است.

بازار فروش ملک شب عید تهران بر اساس مشخصات جدیدترین آپارتمان های عرضه شده به این بازار با تنوع نسبتا خوبی فایل های فروش همراه است. اما آخرین بررسی های میدانی از وضعیت معاملات مسکن در آخرین ماه سال جاری (اسفند 1402) نشان از رکود خرید و فروش در این بازار دارد.

با وجود موجودی کافی پرونده های فروش در محله ها و مناطق مختلف شهر تهران اعم از مصرفی و مناطق جنوبی، اکنون دلالان و فعالان بازار املاک تهران از کاهش تعداد معاملات خرید و فروش در روزهای اخیر سال خبر می دهند. علاوه بر این، تعداد تماس ها و مراجعه به شرکت برای اطلاع از شرایط فروش آپارتمان های عرضه شده به بازار نیز نسبت به هفته های اخیر کاهش یافته است.

دلالان می گویند بازار املاک تهران معمولاً قبل از 20 مارس هر سال به پایان می رسد و در ماه آوریل نیمه تعطیل است. بنابراین بعید است حداقل تا یک ماه و نیم آینده در این بازار نسبت به اتفاقی که اکنون در حال رخ دادن است، انتظار رویداد معاملاتی و قیمت گذاری خاصی را داشت.

جدول زیر شامل آخرین فایل هایی است که روز گذشته در بازار املاک تهران منتشر شده است:

دنیای اقتصاد

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36633

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.