• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

تلاش برای تغییر رنگ برد اصلی ناموفق بود.

  • کد خبر : 39226
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
تلاش برای تغییر رنگ برد اصلی ناموفق بود.

اکوایران: امروز شاخص در دو ساعت گذشته روند صعودی داشت اما نتوانست بالاتر از سطح روز گذشته بماند.

اخبار اقتصادی، در معاملات روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با کاهش 1760 واحدی نسبت به روز کاری قبل به سطح 2164497 واحد رسید.

شاخص کل هم وزن بورس نیز با افت 1696 واحدی روی عدد 714 هزار و 59 واحد قرار گرفت.

شاخص کل فرابورس با افت 88 واحدی به 23 هزار و 838 واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با 427 واحد کاهش به 129 هزار و 351 واحد رسید.

ادامه خروج پول واقعی از بورس تهران

روز چهارشنبه برای سیزدهمین روز متوالی، خالص تغییر اموال حقوقی به حقیقی در بازار منفی شد و 260 میلیارد تومبی پول واقعی از بورس خارج شد.

نماد جم پیلن امروز بیشترین خروج واقعی پول را داشت که ارزش آن 27 میلیارد تومان بود. بعد از Jem Pilen، نمادهای Wamid، Batheran، Dekutsar و Damin بیشترین برداشت پول واقعی را داشتند.

از سوی دیگر بیشترین ورود واقعی پول از نمادهای ونیرو، کلر، شرنگی، ثمسکان و وبملت بوده است.

نمادهای موثر بر شاخص کل بورس و فرابورس.

امروز نمادهای فارس، فخوز و شپنا نمادهای قرمز بورس بودند که بیشترین تاثیر را در ریزش شاخص کل بورس داشتند. از سوی دیگر نمادهای فملی، وامید و عقیق نمادهای سبز رنگی بودند که تاثیر مثبتی بر شاخص داشتند.

نمادهای فرابورس، ارفع، بپس و خاور بیشترین تأثیر کاهشی را بر شاخص داشتند و نمادهای تموند، شصدف و ثباغ نمادهایی هستند که تأثیر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در میان نمادهای پرمعامله در بورس فعلی، نماد دامنه بیشترین معامله را داشته و پس از آن ذوب و وبملت قرار دارند. آردینه، خاور و فنر بیشترین معاملات فرابورس را انجام دادند.

ارزش معاملات سهام

ارزش کل معاملات امروز بازار سهام به 25.349 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار دوم 17.995 میلیارد تومان بود که 71 درصد از ارزش کل معاملات بازار در این روز را به خود اختصاص داد.

ارزش معاملات خرد نیز با 15 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 4.65 میلیارد تومان رسید.

030226

پرمعامله ترین سهام

در معاملات امروز نماد دامنه بیشترین ارزش معاملات را در بازار سهام به خود اختصاص داد که ارزش آن 118 میلیارد تومان بود.

پس از دامنه، بیشترین ارزش معاملاتی و تفارس با بالاترین ارزش معاملاتی در رتبه سوم قرار گرفتند و پس از آن، دو نماد دکوتسار و فولاد در رتبه های بعدی با بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

در جدول حجم معاملات، سهام ذوب با 447 میلیون و 630 هزار و 255 سهم در رتبه نخست قرار دارد. وبملت از نظر حجم معاملات بازار در رتبه دوم قرار گرفت و رتبه سوم به خاور تعلق گرفت. دو نماد شستا و خودرو نیز با بیشترین حجم معاملات بازار در ردیف های بعدی قرار گرفتند.

صف خرید و فروش معاوضه.

در معاملات روز چهارشنبه 58 نماد با صف خرید و 59 نماد با صف فروش مواجه بودند. ارزش کل صف های خرید با 0.7 درصد کاهش نسبت به روز کاری قبل به 134 میلیارد تومان و ارزش کل صف های فروش نیز با 24 درصد کاهش به 112 میلیارد تومان رسید.

نقشه بورس بر اساس ارزش معاملات

030226

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39226

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.