• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

تصمیم وزارت راه و شهرسازی برای دریافت یارانه ملی مسکن ظلم به متقاضیان است

  • کد خبر : 39165
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
تصمیم وزارت راه و شهرسازی برای دریافت یارانه ملی مسکن ظلم به متقاضیان است

به گزارش اخبار اقتصادی، پس از تصمیم خلق الساعه وزارت راه و شهرسازی با توجه به تحویل واحدهای ساخته شده مسکن ملی واوان اسلامشهر، پروژه مآب سازه به مردم، با شرط پرداخت پول مشترک از سوی متقاضیان که در گزارش «می توانی پرداخت کنی، نمی توانی» آمده است. / بدعت جدید وزارت راه با گرفتن پول از خانه اتباع! به آن پرداخته بود؛ واکنش های کم و بیش مشابهی را در میان نمایندگان مردم برانگیخت.

عبدالناصر درخشان عضو کمیسیون صنایع شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی رکنا، درباره مصوبه جدید وزارت راه مبنی بر لزوم پرداخت عوارض مشترک توسط متقاضیان مسکن ملی با طرح این سوال که هدف دولت از پروژه مسکن ملی برای اقشار ضعیف تر است، اینطور نیست؟ وی تصریح کرد: این تصمیم وزارت راه هم نقض غرض است و هم باعث ظلم مضاعف به مردمی می شود که این پروژه برایشان کلید خورده است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس یازدهم افزود: هنوز استدلال وزارت راه را نمی دانم اما به هر حال و با هر استدلالی رسالت اصلی مسکن مهر و مسکن ملی خانه نشینی مردم است. . که کمرشان زیر بار تورم بی تدبیری مسئولان ماست و راهی برای خانه نشینی ندارند.

وی ادامه داد: در واقع آیا باید بپذیریم که مردم همیشه تاوان بی توجهی مسئولان را داده اند و حالا مردم باید چوب بی پولی دولت یا سوء مدیریت مدیران را بخورند؟ این یک ظلم مضاعف است. چرا باید محرومین همیشه تاوان مشکلات دولت را بدهند؟

درخشان با بیان اینکه «ضعیفان توان پرداخت مطالبات جدید دولت را ندارند»، تصریح کرد: مجلس این موضوع را بررسی، پیگیری و از وزارت راه و دولت پاسخ خواهد داد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39165

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.