• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

تخلیه هیجانات در بازار سکه

  • کد خبر : 38215
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
تخلیه هیجانات در بازار سکه

اختنیوز: در شرایط کنونی، گروهی از تحلیلگران معتقدند روند نزولی پیش گفته در صورت همراه شدن با سیگنال های مثبت سیاسی و اقتصادی می تواند ادامه یابد. با این حال، برخی از تکنسین ها معتقدند که نمودار افت شدیدی را نشان نمی دهد و فقط یک اصلاح است.

اخبار اقتصادی، بازار طلا و سکه در اولین روز اردیبهشت ماه با کاهش مواجه شد. آن طور که شواهد نشان می دهد دیروز بازار به دست فروشندگان افتاد و جو فروش در میان دلالان تشدید شد. به گزارش سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه امامی صبح دیروز با قیمت 44 میلیون و 900 هزار تومان باز شد اما در ادامه معاملات به 44 میلیون و 300 هزار تومان کاهش یافت.

بررسی ها نشان می دهد روند نزولی سکه در بازار دوم شنبه شب ادامه داشت و صبح امروز سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه را 43 میلیون و 100 هزار تومان اعلام کرد. حباب ارز نیز به 15 درصد کاهش یافت، یعنی شش میلیون و 500 هزار تومان ارزهای حبابی هستند.

در شرایط کنونی برخی تحلیلگران معتقدند این روند نزولی در صورتی می تواند ادامه یابد که با سیگنال های مثبت سیاسی و اقتصادی همراه باشد. این در حالی است که برخی از کارشناسان فنی بر این باورند که نمودار افت شدیدی را نشان نمی دهد و تنها یک اصلاح است.

تکنسین های بازار می گویند مرز 43 میلیون تومان، مرز نزول ارز است. از سوی دیگر، ارز در حال حاضر سقف 43 میلیون و 200 هزار تومانی را پیش رو دارد و در صورت باقی ماندن بالای آن، می تواند به پله پنجم کانال مذکور صعود کند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38215

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.