• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
2

تحویل فوری 16 هزار پژو پارس تا پایان سال

  • کد خبر : 35304
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
تحویل فوری 16 هزار پژو پارس تا پایان سال

اخبار اقتصادی، احمد اسانلو، رئیس جمهور سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با مدیران و مسئولان در خصوص مشکلات. صنعت خودرو گفت: 13 هزار پیام عمومی در خصوص عدم تحویل خودروهای پژو پارس، 207، دانا و تارا به مسئولان دولتی ارسال شده که از این تعداد 6 هزار و 390 پیام مربوط به تحویل پژو پارس و مابقی مربوط به تحویل سایر خودروها است. محصولات این شرکت

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به مسئولان ایران خودرو که گفته اند سوابق مربوط به سایت این شرکت خودروسازی نیست، گفت: مرجع ثبت مهم نیست و سوابق سامانه یکپارچه را تعهد می دانند. مردم. و باید اجرا شود.

مدیرعامل ایران خودرو درباره شکایات مردمی نیز گفت: استاندارد پژو پارس تا پایان سال تمدید شده و در این مدت با توجه به ظرفیت تولید 12 هزار دستگاه خودرو پژو پارس تا پایان سال تولید و تحویل متقاضیان می شود. . از سال.

علیمردان عظیمی با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار دستگاه خودرو پژو پارس تحویل مشتریان می شود افزود: در مجموع 16 هزار دستگاه خودرو پژو پارس تا پایان سال تحویل مشتریان می شود.

مدیرعامل این شرکت خودروسازی تولید و عرضه پلاک پژو پارس منطبق با زمستان 1402 و بهار و تابستان 1403 را مشمول مجوز استاندارد دانست و متعهد شد برای انجام تعهدات تمام تلاش خود را انجام دهد.

در این جلسه با توجه به توضیحات دست اندرکاران ایران خودرو مقرر شد تمامی خودروهای پژو پارس پایزی ثبت نامی از بازار خارج شده و طی یک ماه آینده خودروهای خود را تحویل بگیرند. در مورد پژو پارس دارای مجوز استاندارد، فراخوان زمستانی تا تابستان 1403 ادامه خواهد داشت و به دنبال جایگزینی با خودروی دیگری نیستیم.

مدیرعامل خودرو ایران در ادامه با اشاره به اجباری نبودن تغییر کلاس خودروهای ثبت نامی 207، تارا و دانا، گفت: تمامی خودروهای ثبت نامی این خودروها تا قبل از عید فراخوان خواهند شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=35304

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.