• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

تب دلار و سکه فروکش کرد؟

  • کد خبر : 37963
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
تب دلار و سکه فروکش کرد؟

اکو ایران: در شرایط فعلی برخی فعالان بازار معتقدند در صورت نرسیدن سیگنال منفی به بازار، احتمال ادامه روند کاهشی ارز وجود دارد. در همین حال، برخی دیگر پیش بینی می کنند که طلای جهانی امروز بر بازار ارز تأثیر خواهد گذاشت.

اخبار اقتصادی، نگاهی به حرکت قیمت در معاملات نقدی دیروز نشان می دهد که در ساعات پایانی روز شنبه و همزمان با آغاز عملیات تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، برخی از فعالان بازار برای کسب سود. در همان زمان گمانه‌زنی‌های منفی را با هدف استفاده از شرایط منتشر کردند. آنها نرخ های بهره را در سطوح قیمتی بسیار بالاتر از نرخ های فعلی تعیین می کنند. برخی از این کارگزاران پا را فراتر گذاشتند و تلاش کردند تا empties را به صورت آنلاین بفروشند.

به تبع آن قیمت دلار در نزدیکی کانال 70 هزار تومانی فعالیت خود را آغاز کرد اما طولی نکشید که هیجان بازار فروکش کرد و قیمت ها کاهش یافت.

به این ترتیب به گفته رسانه ها نرخ دلار روز گذشته حدود ۶۶ هزار تومان تعیین شد و ارز امامی ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.

در شرایط فعلی فعالان بازار معتقدند در صورت نرسیدن سیگنال منفی به بازار، احتمال ادامه عقب نشینی ارز وجود دارد. با این حال، برخی دیگر پیش بینی می کنند که طلای جهانی امروز بر بازار ارز تأثیر خواهد گذاشت.

به گفته آنها، در صورت وقوع سناریوی اول، ارز ممکن است به انتهای کانال 44 میلیون تومانی و احتمالاً به کانال 43 میلیون تومانی بازگردد. از سوی دیگر ارز در حال حاضر مرز 44 میلیون و 800 هزار تومانی را پیش رو دارد که برای رسیدن به آن تلاش خواهد کرد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37963

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.