• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

تامین مسکن نیروهای مسلح به افزایش انگیزه آنها کمک می کند/ تحویل 10000 واحد مسکونی به نیروهای مسلح

  • کد خبر : 36850
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
تامین مسکن نیروهای مسلح به افزایش انگیزه آنها کمک می کند/ تحویل 10000 واحد مسکونی به نیروهای مسلح

اخبار اقتصادی، ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز (شنبه) هم پانزدهم است. جلسه شورای عالی مسکن وی در مراسم تحویل 10 هزار و 94 واحد مسکونی نیروهای مسلح و همچنین امضای هیات اجرایی ماده 25 قانون پرش به تولید مسکن بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی به وزارت راه و شهرسازی حضور یافت. نیروهای مسلح.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط نیروهای مسلح در قالب جنبش ملی مسکن آنها متعهد به ساخت 500000 واحد مسکونی با کمک دولت شده اند. بر اساس آمار ارائه شده، ساخت حدود 230 هزار واحد از این واحدها هم اکنون آغاز شده و در مراحل مختلف ساخت از واگذاری زمین تا مراحل پایانی ساخت قرار دارند.

در مراسم امروز 10 هزار و 94 خانه به صاحبان آنها واگذار شد و ساخت 14 هزار خانه جدید رسما آغاز شد.

همچنین در مراسم امروز بخشنامه اجرایی ماده 25 قانون ورود به تولید مسکن بین وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروها به امضا رسید. مهم ترین ویژگی این بخشنامه گنجاندن زمین های بلااستفاده نیروهای مسلح با اولویت تامین مسکن خانواده های نیروهای مسلح به شبکه زمینی کشور به منظور رفع بخشی از نیازهای مسکن در مناطق مختلف است.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، تعداد واحدهای مسکونی ساخته شده در چارچوب نهضت ملی مسکن از مرز 2 میلیون و 249 هزار واحد گذشت.

رئیس جمهور در این اقدام با بیان اینکه نیروهای مسلح یکی از ارکان و مظهر اقتدار کشور و نظام است، گفت: اگرچه تجهیزات نیز در نیروهای مسلح بسیار حائز اهمیت است، اما محوری ترین عنصر در قدرت است. و اختیارات این بخش نیروی انسانی است. انگیزه و آرامش نیروهای انسانی تامین کننده آرامش و امنیت کشور در میدان عمل نقش موثر و مهمی در ارتقای اقتدار، امنیت و آرامش کشور دارد.

رئیسی افزود: با توجه به سهم بالای مسکن در بودجه خانواده، تامین اسکان نیروهای انسانی در بخش‌های مختلف نیروهای مسلح به ارتقا و تقویت آرامش و انگیزه خدمت در آنان کمک می‌کند و از این رو تلاش و کوشش افسران و فرماندهان نیروی زمینی نیروهای مسلح برای تامین اسکان نیروهای خود. همکاری وزارت راه و شهرسازی بسیار قابل تقدیر است.

رئیس جمهور تفاهم امضا شده امروز بین وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای تسریع در اعطای زمین و ساخت مسکن توسط نیروهای مسلح را بسیار مفید و پیشگام دانست و با تشکر از همه تلاش ها. در این راستا خواستار تداوم تلاش های جهادی همه دست اندرکاران ساخت مسکن در نیروهای مسلح و سایر بخش ها برای تکمیل نهضت ملی مسکن شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36850

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.