• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

به این خواننده ایرانی می گفتند سلطان ازدواج! / در سنین پیری هم به دنبال عروس جوان می گردد! + تعداد همسران و بیوگرافی سیاوش قمیشی.

  • کد خبر : 37159
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
به این خواننده ایرانی می گفتند سلطان ازدواج!  / در سنین پیری هم به دنبال عروس جوان می گردد!  + تعداد همسران و بیوگرافی سیاوش قمیشی.

سیاوش قمیشی از خوانندگان و نوازندگان مطرح ایرانی مقیم لس آنجلس برای ششمین بار ازدواج کرد. این خواننده متولد 31 خرداد 1324 است یعنی 78 سال سن دارد.

سیاوش قمیشی با زنی به نام سارا که ششمین همسر وی است ازدواج کرده است که گفته می شود 36 سال اختلاف سنی دارند. سیاوش قمیشی متولد 1324 است و تنها یک پسر به نام علیرضا دارد که حاصل ازدواج اولش با زنی به نام لیلا است.

ازدواج

من 6 بار ازدواج کردم… یک پسر به نام علیرضا دارم که ساکن شیراز است و چون زندگی او را تایید نمی کنم با هم ارتباطی نداریم.

شایعه شده که پسرت خواننده است؟

منم شنیدم…ولی تو گوشه به گوشه میخونی…نه حرفه ای…

نظر من این است که مردم باید فرزندانی داشته باشند که اطمینان داشته باشند که می توانند مسئولیت آن را به هر نحوی برای مدت طولانی به عهده بگیرند.

سیاوش قمیشی کوچکترین پسر خانواده اش است. او دو برادر به نام های سیروس و سیامک و یک خواهر به نام سیمین دارد. وی در اهواز (یا دزفول) به دنیا آمد و در 9 ماهگی به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد. سیاوش 6 ساله بود که یکی از برادرانش در حال یادگیری آکاردئون بود. مادرش نزد یک معلم روسی به نام اولگا پیانو آموخت.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37159

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.