• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

برنامه پیش فروش بلیت اتوبوس نورزی اعلام شد

  • کد خبر : 36080
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
برنامه پیش فروش بلیت اتوبوس نورزی اعلام شد

اخبار اقتصادی به نقل از سازمان حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل جاده ای، مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان اظهار کرد: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت های اینترنتی، سایت های استانی و سایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر انجام می شود و با تحقق سفرهای برنامه ریزی شده برای کاربران امکان ارائه خدمات مناسب تری را در بخش حمل و نقل جاده ای فراهم می کند.

ˈداریوش باقرجوانˈ ارائه کد ملی و تلفن همراه مسافران هنگام خرید بلیت را الزامی دانست و افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، استان ها در حال انجام نیازسنجی و حداکثر ظرفیت پروازی هستند. ناوگان برای ارائه خدمات به استفاده می شود

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز علاوه بر 11 هزار اتوبوس، 19 هزار مینی بوس و 30 هزار خودروی کرایه ای در مسیرهای مختلف داخل و خارج استان مسافران را جابجا می کنند.

باقرجوان با بیان اینکه نظارت و پیگیری مستمر فروش بلیت نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ادارات کل استان ها انجام می شود، ادامه داد: سامانه جامع اطلاع رسانی 141 و 141 تماس صوتی، سایت 141 و سامانه پیامکی 1000141. پل ارتباطی این سازمان با کاربران است و می توانند شکایات و نظرات خود را ثبت کنند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36080

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.