• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

برنامه‌ریزی فوری پیرامون موضوعات معیشتی و اقتصادی کشور انجام می‌شود

  • کد خبر : 31519
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
برنامه‌ریزی فوری پیرامون موضوعات معیشتی و اقتصادی کشور انجام می‌شود

اخبار اقتصادی – عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به نکات کارشناسی جلسه مشترک مجلس با قوای مجریه و قضائیه، گفت: قرار شد به طور خاص در موضوعات معیشتی و اقتصادی به عنوان موضوعات فوری کشور، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای انجام شود.

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از خانه ملت، احمد نادری ، در خصو ص نشست مشترک مجلس و قوای مجریه و قضاییه، گفت: در روزهایی مقارن با ایام شهادت شهید مدرس و روز مجلس در خانه ملت میزبان مقامات و مسئولین قوای مجریه و قضائیه بودیم و هر دو جلسه بر مبنای همدلی و صمیمیت برای همفکری جهت حل مشکلات مردم برگزار شد و آنچه که در مورد آن باید مطرح کرد اینکه اینگونه جلسات حتما یک نیاز و ضرورت است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: نکات مهم و کارشناسی در دو جلسه مطرح و قرار شد به طور خاص در موضوعات معیشتی و اقتصادی به عنوان موضوعات فوری کشور برنامه ریزی های ویژه ای انجام شود لذا این جلسات از مثبت ارزیابی می کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: برگزاری غیرعلنی این جلسات نشان می دهد هیچ ملاحظه و تعارفی برای حل مشکلات مردم بین مسئولان وجود ندارد و قرار است بحث های چالشی، جدی و عملیاتی به سمت راه حل های عملی در این جلسات مطرح شود./

پایان پیام

منبع آریا نیوز

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31519

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.