• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
6

اولین نبض بازار به سمت انتخابات: اطلس سقوط کرد + جدول قیمت

  • کد خبر : 41367
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
اولین نبض بازار به سمت انتخابات: اطلس سقوط کرد + جدول قیمت

اکوایران: کاهش قیمت اطلس خبرسازترین اتفاق بازار خودرو پس از انتخابات بود. قیمت این خودرو بیش از یک ماه ثابت ماند و امروز شاهد افت قیمت آن در بازار بودیم.

اخبار اقتصادی، برخی کارشناسان بر این باورند که بلاتکلیفی سیاست های دولت جدید در قبال صنعت خودرو باعث شده تا خریداران محتاطانه عمل کنند و تقاضا برای خودرو کاهش یابد که با این شرایط شاهد تداوم ثبات در بازارهای متعدد ملی خواهیم بود. و خودروهای مونتاژ شده

برخی دیگر معتقدند که هنوز برای پیش بینی روند آینده این بازار زود است. آنها می گویند باید منتظر ماند و دید سیاست های دولت جدید چه تاثیری بر صنعت خودرو و بازار آن خواهد گذاشت.

اطلس دیروز 565 میلیون شات در بازار داشت اما امروز با 10 میلیون افت قیمت به 555 میلیون شات رسید و با این شرایط اولین فشار بازار برای انتخابات داده شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار اختازنیوز و بر اساس اطلاعات قیمت در گزارش، قیمت خودروی «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز در بازار کشف نشد. از سوی دیگر در بررسی بازار می توان گفت که «پژو 207 اتوماتیک» 890 میلیون تومان قیمت داشته و تغییری نداشته است. به گزارش اختطانیوز، «هایما اس ۷» نیز در قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان باقی ماند. همچنین ارزیابی ها نشان می دهد «تارا وی 2 اتوماتیک» امروز در بازار 925 میلیون تومان قیمت داشت و تغییری در قیمت نداشت. «رانا پلاس» نیز 618 میلیون تومان بدون تغییر در بازار قیمت داشت. اما در میان پرطرفدارترین خودروهای ایرانی، «پژو پارس ال ایکس» نیز امروز متوقف شد و روی 835 میلیون تومان ایستاد.

قیمت محصولات سایپا.

از بین محصولات سایپا قیمت خودروهای «شاهین جی»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کوئیک گیر اس»، «اطلس» و «ساینا گیر اس» مورد ارزیابی قرار گرفت. از سوی دیگر امروز «شاهین جی» 720 میلیون تومان در بازار ماندگار شد. خانواده کویک امروز بدون تغییر باقی ماندند، با این شرایط «Kwik Gear R» 441 میلیون تومان و «Kwik Gear S» 420 میلیون تومان قیمت گذاری شد. به گزارش اختاز نیوز، ارزیابی بازار نیز نشان می دهد که «تیبا هاچ بک EX» 420 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت آن تغییری نکرده است. تحلیل بازار نیز نشان می دهد که قیمت «ساینا دنده اس» در بازار 429 میلیون تومان بوده و قیمت «اطلس» در بازار 555 میلیون تومان بدون تغییر باقی مانده است.

اکو 17

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41367

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.