• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
4

افشای رشد سازمان یافته قاچاق لوازم خانگی

  • کد خبر : 36527
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
افشای رشد سازمان یافته قاچاق لوازم خانگی

اکوایران: یک مقام ارشد وزارت امنیت از رشد قاچاق سازمان یافته لوازم خانگی خبر داد. او پیش از این مشکل عرضه گسترده محصولات تقلبی در برخی بازارها را تا سطح 70 تا 80 درصد افشا کرده بود.

اخبار اقتصادی؛ نزدیک به هفت سال است که به نام حمایت از تولید، سیاست ممنوعیت واردات لوازم خانگی در دستور کار دولت قرار گرفته است. اما نتیجه این سیاست افزایش قاچاق سازمان یافته لوازم خانگی پس از 7 سال است. موضوع افزایش قاچاق سازمان یافته لوازم خانگی از سوی محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنایع عمومی اعلام شد.

هفته گذشته برداران از افزایش نسبت محصولات تقلبی در بازار ایران خبر داد. وی گفت: در برخی بازارها میزان عرضه محصولات تقلبی 70 تا 80 درصد است. به گفته برادران، تقلب در بازار تشک ماشین و هواپیما و از مواد شوینده گرفته تا مواد غذایی گزارش شده است.

حال معاون صنایع کل وزارت حراست در اظهارات جدید خود از افزایش قاچاق سازمان یافته لوازم خانگی در ماه های اخیر و افزایش عرضه محصولات تقلبی خبر داد.

به نقل از مهر اُو درباره قیمت لوازم خانگی، قیمت لوازم خانگی طی یک سال گذشته افزایشی نداشته است و افزود: با هماهنگی با تولیدکنندگان سعی می کنیم از طریق جشنواره های مختلف و با ارائه تخفیف برای پرداخت سریع و فوری، زمینه افزایش فروش را فراهم کنیم. تسهیلات فروش و غیره مردم محصولات اورجینال را با گارانتی خریداری کنند و مجبور به خرید کالای قاچاق بدون گارانتی نباشند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36527

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.