• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

اضافه شدن این خودروهای جدید برای 30000 متقاضی خودروهای وارداتی + جدول نام

  • کد خبر : 27901
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
اضافه شدن این خودروهای جدید برای 30000 متقاضی خودروهای وارداتی + جدول نام

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از ایسنا، 13 مهر، سامانه یکپارچه تامین خودروهای وارداتی وی در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیانی که در اسفندماه سال گذشته در مرحله اول ثبت نام خودروهای وارداتی شرکت کرده بودند، فرصت ثبت درخواست خودرو وارداتی را پیدا کردند و اولویت آنها مشخص شد.

بر اساس این اطلاعیه، پس از طی مراحل قانونی اخذ مجوزهای لازم (استاندارد، محیط زیست و …) توسط شرکت‌های واردکننده خودروهایی که تاکنون وارد کشور شده‌اند، مقرر شد سامانه مذکور فعال و بازگشایی شود.

در همین راستا چهارشنبه هفته گذشته (۲۷ مهرماه) بر اساس آنچه قبل از شروع ثبت نام وعده داده شده بود، مشخصات فنی و عکس خودروهای موجود در اختیار متقاضیان قرار می گیرد تا با بررسی و انتخاب دقیق تر، این مشخصات و دفترچه راهنمای خودروهای موجود را انتخاب کنند. در سایت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، شش شرکت واردکننده اطلاعات و مشخصات فنی شش مدل خودرو را در این مرحله برای ثبت نام از متقاضیان ارائه کردند.

در بار اولیه خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، مشخصات شش محصول چانگان CS55 (سایپا)، زوتی DL5 (پارس خودرو)، هیوندای النترا (کرمان موتور)، کیا سلتوس (کوشا خودرو)، تویوتا کرولا. (خودرو اصلی) و فولکس واگن جتا VS7 (خودروی غول پیکر) بارگیری شد.

اکنون در جدیدترین آپدیت، 9 مدل خودرو جدید و نام سه شرکت ایران خودرو، بهمن موتور و رسا خودرو به عنوان واردکننده محصولات به لیست خودروهای موجود اضافه شده است.

15 مدل خودرو ارائه شده توسط 9 شرکت وارداتی برای متقاضیان خودروهای وارداتی به شرح زیر است: (خودروهای جدید و شرکت واردات جدید با رنگ قرمز مشخص شده است)

شرکت وارد کننده خودروهای وارداتی موجود است
1-سایپا چانگان CS55 و چانگان CS35 پلاس نوع 3
2- پارس خودرو Zotti DL5
3- موتور کرمان هیوندای النترا و هیوندای کرتا
4- کوشا خودرو کیا سلتوس و کیا سوناتا
5-معین خرو تویوتا کرولا 1200 و تویوتا کرولا 1500
6- ماشین غول پیکر فولکس واگن جتا VS7 و فولکس واگن جتا VS5
7- ایران جودرو حداکثر روشنایی دانگ فنگ
8- موتور بهمن سنگر T77
9- رسا خودرو سوزوکی سیاز و GS3

ثبت درخواست خودرو برای محصولات فوق صرفا برای متقاضیان اولویت دار بوده و در این مرحله ثبت نام جدیدی انجام نخواهد شد.

یادآور می شود، در زمان ثبت نام خودروهای وارداتی در اسفندماه سال گذشته، از بین 34 هزار نفر شرکت کننده در قرعه کشی، حدود 30 هزار نفر در انتظار دریافت بودند و 4 هزار نفر باقی مانده انصراف داده بودند. در فاز اول خودروهای این 30 هزار نفر تحویل داده می شود

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=27901

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.