• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

ارسال فهرست کالاهاي صهيونيستي امروز به گمرک

  • کد خبر : 30713
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
ارسال فهرست کالاهاي صهيونيستي امروز به گمرک

به گزارش اخبار اقتصادی-امروز فهرست نهایی کالا‌های صهیونیستی به گمرک ارسال می‌شود.

به گزارش به گزارش اخبار اقتصادی ،آقای خاندوزی در در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرگزاری صدا و سیما مبنی بر اعلام اسامی اقلام مرتبط با رژیم اشغالگر قدس، گفت: فهرست نهایی این اقلام از جانب وزارت امور خارجه تدوین و به وزارت صمت ارسال شده است.

سخنگوی اقتصادی دولت افزود : وزارت صمت نیز این اقلام را به سازمان توسعه تجارت معرفی کرده و ابلاغیه نهایی این فهرست امروز به گمرک جمهوری اسلامی ایران ارسال خواهد شد. مابقی فرآیند‌های لازم به مرور زمان اطلاع رسانی خواهد شد. امتناع از خرید اقلامی که مربوط به این رژیم است دستور رهبر انقلاب و جزئی از تصمیمات جدی دولت است.

وی،  همچنین با اشاره به ارسال لایحه بودجه به مجلس هم گفت: نامه رئیس جمهور مبنی بر ارسال لایحه بودجه 1403 امروز به مجلس ارسال می‌شود. در این لایحه انضباط بخشی مالی، افزایش درآمد‌های پایدار و مدیریت هزینه‌ها دقت بسیاری شده است.

خاندوزی  افزود: در این لایحه فروش روزانه یک میلیون  و 350 هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی به قیمت هر بشکه 65 یورو پیش بینی شده است. همچنین افزایش 18 درصدی حقوق کارکنان و 20 درصدی حقوق بازنشستگان نیز در این لایحه جا داده شده است.
منبع آریا نیوز

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30713

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.