• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

ارسال صورت حساب به سامانه مودیان رایگان شد!

  • کد خبر : 33099
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
ارسال صورت حساب به سامانه مودیان رایگان شد!

بر اساس ماده 169 قانون مالیات های مستقیم، تمام اشخاص حقیقی و حقوقی موظف هستند در حین انجام معامله با اشخاص ثالث، صورتحساب صادر کنند. در این صورت حساب کد اقتصادی درج می شود که برای هر کدام از مودیان منحصر به فرد است. این صورت حساب ها باید در سامانه مودیان ثبت شوند و ارسال آن به سازمان امور مالیاتی انجام شود. از آنجایی که ارسال صورت حساب ها به طور مستقیم به سازمان با دشواری ها و چالش هایی همراه است، نرم افزار واسط سامانه مودیان که توسط شرکت های نرم افزاری مختلفی تولید شده است، این امکان را برای مودیان فراهم می کند تا بتوانند صورت حساب های الکترونیکی خود را به راحتی و به طور رایگان به اداره مالیات ارسال کنند.

کاربردی ترین نرم افزار مالیاتی | محصولی از شرکت صنوبر !

اگر جزو صاحبین مشاغل هستید و به عنوان اشخاص حقیقی و حقوقی باید صورت حساب های الکترونیکی خود را به سازمان امور مالیاتی ارسال کنید اصلا نگران نباشید. زیرا در حال حاضر شرکت صنوبر یکی از معتبرترین شرکت های طراحی نرم افزار، اقدام به طراحی نرم افزار سامانه مودیان کرده که از طریق آن می توانید صورت حساب های الکترونیکی خود را به طور رایگان به سازمان امور مالیاتی ارسال کنید.

 نرم افزار اتصال به سامانه مودیان صنوبر، جزو نرم افزارهای تخصصی می باشد که شما می توانید با دانلود نسخه رایگان یا پولی، از خدمات آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که قبل از خرید نسخه پولی، می توانید اقدام به دانلود نسخه رایگان کنید و علاوه بر آشنایی با محیط نرم افزار، تا 10 صورت حساب را به طور رایگان به سامانه مودیان ارسال کنید. برای دانلود رایگان نرم افزار سامانه مودیان می توانید به آدرس movadian.com مراجعه کنید. در ادامه شما را با ویژگی های این نرم افزار کاربردی آشنا خواهیم کرد.

صورت حساب های الکترونیکی خود را رایگان ارسال کنید !

یکی از نکات مثبتی که راجع به نرم افزار صنوبر مودیان دارد این است که شما می توانید تا 10 صورتحساب را به طور رایگان به سازمان امور مالیاتی ارسال کنید. توجه داشته باشید که این قابلیت صرفا در نسخه رایگان آن وجود دارد. این ویژگی باعث می شود تا شما قبل از پرداخت هزینه و خرید نسخه پولی، با محیط کاربری نرم افزار آشنا شوید و کار با آن را یاد بگیرید. اگر بخواهید این موضوع را با سایر نرم افزارها مقایسه کنید به خوبی متوجه می شوید که بسیاری از شرکت های طراحی نرم افزار، نسخه رایگان را در اختیار مشتریان خود قرار نداده و فرصتی برای آشنایی با نرم افزار را به آن ها نمی دهند. اما شرکت صنوبر با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و ارائه نسخه رایگان، گام مهمی در ایجاد اعتماد و رضایت در آن برداشته است.

صورت حساب ها را تنها در 3 دقیقه ارسال کنید !

در کسب و کارهای بزرگ، سرعت در انجام امور بسیار ضروری است. نرم افزار مودیان به این موضوع اهمیت داده و نرم افزار را به نحوی طراحی کرده که شما می توانید در کمتر از 3 دقیقه، صورت حساب های خود را صادر و آن ها را به سامانه مودیان ارسال کنید. عدم تاخیر در ارسال، استعلام صورت حساب ها و … از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار محسوب می شود.

امنیت اطلاعات تان تضمین می شود !

معمولا صاحبین کسب و کار، در هنگام انتخاب نرم افزار با چالش های زیادی مواجه می شوند و مهم ترین دغدغه آن ها امنیت اطلاعات است. آن ها به دنبال نرم افزاری هستند که علاوه بر تمام مزایا، از اطلاعات آن ها محافظت کند. با تهیه نرم افزار مودیان صنوبر می توانید تمام اطلاعات و داده ها را صرفا در محل سیستم خود ذخیره کنید و هیچ گونه دسترسی از جانب افراد غیرمجاز به آن وجود نخواهد داشت. به طور کلی هر چقدر یک کسب و کار بزرگ تر باشد، امنیت اطلاعات آن اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

بهترین پشتیبانی حتی برای نسخه رایگان !

شاید این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که آیا با تهیه نسخه رایگان، باز هم می توان از پشتیبانی شرکت صنوبر برخوردار شد؟ قطعا پاسخ مثبت است. این شرکت در قبال تمام مشتریان خود احساس مسئولیت کرده و کارشناسانی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند به خوبی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. اگر هر مشکلی در نصب نسخه رایگان داشتید و هر سوالی در خصوص کار با نرم افزار و یا قوانین سامانه مودیان، تیم پشتیبانی این شرکت پاسخگو شما خواهد بود.

سازگار با نیاز کسب و کار شما !

خوشبختانه شرکت صنوبر جزو معدود شرکت هایی است که به نیاز کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ اهمیت ویژه ای داده و نرم افزار مودیان را در 4 پلن طراحی کرده است. پلن 1 آن رایگان است و به کمک آن می توانید تعداد محدودی از صورت حساب های الکترونیکی را به سامانه ارسال کنید و پلن 2 الی 4 برای آن دسته از کسب و کارهایی می باشد که دارای یک شرکت و بیشتر می باشند و همچنین شما به عنوان یک حسابدار که صورت حساب های شرکت های زیادی را باید ارسال کنید، می توانید نسخه ویژه حسابداران را با قیمت ویژه دریافت کنید.

movadian.com

چاپ کاغذی صورت حساب های الکترونیکی !

ممکن است در هنگام صدور و ارسال صورت حساب به سامانه مودیان به نسخه چاپی نیاز داشته باشید. نرم افزار صنوبر قابلیتی را برای شما ایجاد کرده که بتوانید تمام صورت حساب ها را چاپ کنید و در صورت نیاز به بایگانی کردن آن ها بپردازید.

نرم افزار مودیان | ساده ترین نرم افزار برای ارسال صورتحساب

جالب است بدانید که برخی از مودیان امکان کار کردن با نرم افزارهای واسط را ندارند و این موضوع به پیچیده بودن محیط کاربری آن ها بر میگردد. اما نرم افزار مودیان صنوبر به دلیل ساده بودن محیط کاربری، کار شما را آسان کرده و می توانید با یک بررسی اجمالی، با تمام بخش های نرم افزار آشنا شوید. همچنین ویدئوهای آموزشی نیز به صورت رایگان در این سایت وجود دارد که با مشاهده آنها به راحتی می توانید با این نرم افزار کار کنید.

مودیانی که امکان کار کردن با نرم افزار را ندارند به سراغ یک روش هزینه بر می روند و آن هم استفاده از خدمات شرکت های معتمد مالیاتی است. این شرکت ها می توانند ارسال صورت حساب های الکترونیکی شما را انجام دهند اما بابت این کار، از شما هزینه دریافت می کنند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کاهش هزینه های خود کار با نرم افزار مودیان را آموزش ببینید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33099

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.