• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

آیا چینی ها تیک توک را به دست غرب می سپارند؟

  • کد خبر : 36741
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
آیا چینی ها تیک توک را به دست غرب می سپارند؟

TikTok به عنوان یک شبکه اجتماعی فعالیت خود را در سال 2017 از چین آغاز کرد و اکنون به یکی از محبوب ترین رسانه ها در ایالات متحده تبدیل شده است.

اخبار اقتصادی، افزایش تنش ها بین چین و آمریکا باعث شده تا مالکیت چینی ها بر تیک توک باعث نگرانی آمریکایی ها شود زیرا تیک توک در این کشور بسیار محبوب است.

تیک توک به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در کشورهای غربی و به ویژه آمریکا تبدیل شده است. این موضوع حساسیت هایی را نسبت به این اپلیکیشن در مقامات آمریکایی ایجاد کرده است.

بسیاری از مقامات ایالات متحده و سایر کشورهای غربی بر این باورند که دولت چین اطلاعات کاربران TikTok را از شرکت چینی ByteDance که مالک اصلی TikTok است، دریافت می کند. به این ترتیب آنها این دستگاه را ابزار جاسوسی چین در خاک خود می دانند.

اخیرا آمریکایی ها در مجلس نمایندگان جمع شدند و گفتند که اگر Tiktok به یک شرکت غربی واگذار شود مشکلی برای فعالیت آن در خاک آنها وجود ندارد و در غیر این صورت Tiktok تحریم می شود و این به معنای شکست تیکتوک است. کاربران اصلی و بازار آن به طور کامل.

ویدیوی بالا در مورد اهمیت تیک توک در بین شبکه های اجتماعی صحبت می کند و توضیح می دهد که چگونه این وضعیت برای این شرکت رخ داده است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36741

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.