• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

آیا تاریخ بیت کوین تکرار خواهد شد یا چشم و انگشتان خود را قربانی خواهیم کرد؟

  • کد خبر : 34156
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
آیا تاریخ بیت کوین تکرار خواهد شد یا چشم و انگشتان خود را قربانی خواهیم کرد؟

روزنامه هفت صبح نوشت: تب نات کوین گروه بازار به دفتر کوچک و دنج هفت صباح رسیده است. هم بابک و هم مهرداد پشت میزهایشان نشسته اند و سریع به چیزی روی صفحه گوشی شان ضربه می زنند. مقاومت من در برابر نادیده گرفتن NatCoin شکست خورده است و باید چیزی در مورد آن بنویسیم. اما چی؟

NatCoin چیست و چگونه در این مدت کوتاه از ناکجاآباد پدیدار شد و پست های اینستاگرام را اشغال کرد و یکی یکی از مرزها عبور کرد؟ تقریباً یک هفته پیش همه در مورد ارز دیجیتال جدید صحبت می کردند و هر جا می رفتم یکی دو نفر مانند یک ربات سریع انگشت خود را روی یک مثلث طلایی روی صفحه موبایل فشار می دادند.

احساس می کنی اگر حتی برای یک ثانیه هم دست از کار بردارند، هیولایی از گوشی بیرون می آید و دنیا به پایان می رسد. مهرداد می گوید با لینک من وارد شوید تا 25000 نت کوین بگیرید. بابک بدون اینکه سرش رو از گوشی دربیاره میگه دنبال این هم میگردی؟ نفر بعدی باید با لینک من وارد شود. چند نت کوین دارید؟ وقتی مهرداد سریع روی صفحه گوشی کلیک می کند می گوید 75 هزار!

یک: بازی NatCoin در تلگرام یکی از موضوعات پرطرفدار در بین کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان بازار ارزهای دیجیتال است. NatCoin در اصل یک ربات تلگرام است که کاربران می توانند با هر بار ضربه زدن روی صفحه، یک سکه به پس انداز خود اضافه کنند. خنده دار این کار را استخراج کردند!

از آنجایی که کل بازی در فضای تلگرام انجام می شود، برخی آن را به خود تلگرام نسبت داده اند و معتقدند که ما به دنبال یکی از میم کوین های معروف بعدی جهان هستیم که می تواند یک شبه فرد را ثروتمند کند. گروهی دیگر به این حادثه مشکوک هستند. برخی آن را مضحک می دانند و برخی دیگر می گویند کل پروژه NatCoin یک کلاهبرداری است.

دو: NatCoin یک بازی مبتنی بر تلگرام است. ساده به نظر می رسد. در هر کجا که هستید، می توانید گوشی خود را روشن کنید، فیلترشکن را فعال کنید، ربات تلگرام را احضار کنید و دیوانه وار روی صفحه کلیک کنید تا امتیاز خود را افزایش دهید. خیره شدن بیش از حد به صفحه گوشی احتمالاً چشمان شما را پاره می کند.

گردن شما پس از مدتی قطعا دچار اسپاسم می شود و اگر فردی افراطی هستید، کار می تواند شما را به مکان های تنگ بکشاند. همه افراد روی زمین در حال حاضر همه این مشکلات را پشت سر می گذارند تا وعده ثروتمند شدن با NatCoin را محقق کنند.

به پاراگراف اول برگردید و این بار بخوانید که NatCoin فقط یک بازی مبتنی بر تلگرام نیست. کسانی که به NatCoin معتاد هستند می گویند که NatCoin می خواهد در آینده یک ارز مجازی باشد و هر سکه ای که با کلیک کردن به دست می آورید در آن زمان به عنوان یک توکن عمل می کند.

سه: در حال حاضر تنها راه ماین و دریافت NatCoin از طریق ربات رسمی تلگرام NatCoin می باشد و امکان خرید و فروش آن وجود ندارد. استخراج Natcoin بر اساس روش های استخراج مرسوم نیست. او

برای استخراج و دریافت NatCoins کاربران باید وارد ربات تلگرام شده و با زدن یک دکمه NatCoins را دریافت کنند. راه های دیگری نیز برای افزایش مقدار نات کوین های دریافتی وجود دارد، مانند افزایش انرژی، افزایش سرعت بارگذاری مجدد، فشار دادن چندین ضربه به طور همزمان و استفاده از Tap Bot.

چهار: ربات رسمی Notcoin تلگرام در آدرس t.me/notcoin_bot موجود است. همه می توانند از این ربات به صورت رایگان استفاده کنند و وارد اپلیکیشن یا بازی تلگرام NatCoin شوند. اگر از لینک ارجاع شخص دیگری برای ورود به ربات استفاده کنید، هر دو نفر 25000 Natcoin به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

اگر اکانت تلگرام فرد دعوت شده پریمیوم باشد، 500000 نت کوین رایگان به هر دو نفر تعلق می گیرد. پس از ورود به بازی، یک دکمه سکه ای شکل بزرگ نمایش داده می شود. با ضربه زدن روی آن می توانید Natcoins دریافت کنید. همچنین می توانید با صرف مقداری از Natcoin های خود و افزایش Natcoin های خود، ویژگی های اضافی دریافت کنید. هر روز که از ربات و بازی Natcoin بازدید کنید، Coin Energy رایگان دریافت خواهید کرد.

از دیگر قسمت های ربات تلگرام NatCoin می توان به لینک های آن اشاره کرد. بسته به تعداد Natcoin های دریافتی، کاربران لیگ های مختلفی از جمله لیگ های برنز، نقره، طلا، پلاتین و الماس را وارد می کنند. علاوه بر لیگ‌ها، گروه‌های دیگری به نام «جوخه‌ها» وجود دارند که اعضای آن می‌توانند به صورت تیمی با هم رقابت کنند و هر تیم می‌تواند لیدربورد خود را داشته باشد. آیا می دانید NatCoin چقدر می تواند اعتیاد آور باشد؟

پنج:جدی میرمیرانی که در فضای مجازی و دنیای سخت و پیچیده برنامه نویسی و هک اعتبار زیادی دارد، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دوستانی که مطمئن هستند با نت کوین پولدار می شوند، مدام روی شبکه کلیک کنند. #شوخی

منبع خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34156

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.